سبحانی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: رقابت پذیری عاملی برای ارتقای کیفیت کالاهای تولید داخلی است و با ارتقای کیفیت می توان بازار داخلی و خارجی را به دست گرفت.

رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایراسین با موضوع جلوگیری از واردات تولیدات مشابه و ارتقای کیفیت تولیدات داخل با تاکید بر اهمیت نقش صنعتگران در رونق تولید کشور، گفت: طبیعی است که برای رونق تولید و صنعت کشور باید از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کرد که البته حمایت ها ابعاد مختلفی دارند.
سبحانی فر با اشاره به توانمندی داخلی، گفت: یکی از حمایت های موثر در رونق صنعت و تولید کشور جلوگیری از واردات تولیدات مشابه داخلی می باشد.
وی در ادامه افزود: البته این کار در صورتی پایدار خواهد ماند که کیفیت کالای داخلی هم به حد قابل قبولی برسد. 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بر حمایت از تولید کنندگان تا مرحله استقلال تولید تاکید کرد و تصریح کرد: علاوه بر حمایت از تولید کنندگان، باید زمینه رقابت پذیری را در تولید و صادرات نیز ایجاد کنیم.
سبحانی فر در ادامه این گفتگو افزود: اگر جلوگیری از واردات تولیدات مشابه ادامه دار شود و به گونه ای با تاثیر منفی همراه باشد، قطعا باید متوقف شود.
وی افزود: رقابت پذیری عاملی برای ارتقای کیفیت کالاهای تولید داخلی است و با ارتقای کیفیت می توان بازار داخلی و خارجی را به دست گرفت. 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان این گفتگو در خصوص تبصره ۱۸ بودجه ۹۸ یادآور شد: اجازه برداشت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی صادر شد و بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در جهت رونق بخشی به تولید و اشتغال در نظر گرفته شد و بانکها نیز به همین اندازه مکلف به ارائه تسهیلات شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =