ورزشگاه نقش جهان

نشست پیرامون رفع ‌نواقص ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای فصل جدید فوتبال کشور و آسیا برگزار شد.

به گزارش ایراسین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان به همراه نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، شرکت توسعه و تجهیز و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان جهت آماده سازی ورزشگاه نقش جهان  اصفهان برای مسابقات لیگ برتر فوتبال و لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید از این ورزشگاه بازدید و در ادامه پیرامون رفع ‌نواقص ورزشگاه نقش جهان اصفهان نشستی را برگزار نمودند.

در این جلسه علی نکویی مدیر ورزشگاه نقش جهان به پیشرفت 80 درصدی این ورزشگاه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر می توان بگویم در یکسال گذشته  بیش از 80 درصد نواقص ورزشگاه نقش جهان برطرف شده است که می توان به کارهایی که نیاز به مجوز دارند همچون آتشنشانی، دوربین های مداربسته، نصب نیم پله و ... اشاره کرد.

علی نکویی با بیان اینکه دو جاده دیگر اطراف ورزشگاه نقش جهان ایجاد کرده ایم، بیان داشت: به جزء جاده اصلی، برای دسترسی و تردد بهتر تماشاگران و دیگر عوامل، دو جاده یکی از طرف شرق ورزشگاه و دیگری از طرف بلوار فرزانگان احداث نمودیم، همچنین یک تپه خاک بزرگی نیز اطراف زمین چمن ورزشگاه بود که موجب گرد و خاک شدید می شد که آن هم به نوعی برداشتیم، تپه خاک دیگری نیز وجود دارد که آن هم برداشته خواهد شد.

مدیر ورزشگاه نقش جهان در پایان صحبت هایش تصریح کرد: پارکینگ های ورزشگاه نقش جهان در حال آسفالت مجدد هستند، در جاده اصلی بلواری احداث نمودیم که مخصوص تردد وسایل نقلیه ویژه همچون آمبولانس، ماشین آتشنشانی و ... باشد، در طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان نواقصی دیده شد که آنها برطرف گردیدند.

در پایان مسئولین بازدید کننده ابراز امیدواری نمودند که نقش جهان در فصل جدید یکی از بهترین ورزشگاه ها در برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =