• ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
  • کد خبر: 2799
  • readingTime: ۱ دقیقه
الهام فرهمند

باشگاه فولادمبارکه سپاهان از تیم فوتبال بانوان این باشگاه حمایت بسیار خوبی داشت.

الهام فرهمند بازیکن تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: حمایت باشگاه فولادمبارکه سپاهان از نظر امکانات فوق‌العاده بود و حقوق‌ها سر موعد پرداخت شده است، فکر می‌کنم ما در حق باشگاه کم‌کاری کرده‌ایم که نتوانستیم نتایجی که در خور شأن سپاهان باشد را کسب کنیم.

وی پیرامون بازی تیمش با شهرداری سیرجان گفت: بازی خوبی با شهرداری سیرجان داشتیم، نتیجه می‌توانست خیلی بهتر باشد، بازی بیشتر در اختیار ما بود اما روی 4 اشتباه فردی گل خوردیم.

فرهمند تصریح کرد: دومی سیرجان و سومی سپاهان در لیگ برتر فوتبال بانوان مسجل شده بود و هیجان بازی به دلیل حضور 2 تیم در بالای جدول بود.

بازیکن تیم فولادمبارکه سپاهان پیرامون عملکرد این تیم در طول فصل بیان داشت: هر بازیکنی ظرفیتی دارد و ظرفیت ما نیز همین بود، سرمربی تیم از نظر فنی چیزی کم نگذاشت اما از نظر مهره مشکل داشتیم، شهرداری بم به دلیل وضعیت مالی خوبی که دارد، بازیکنان ملی‌پوش زیادی را جذب کرده که چند سال کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و سطح آن‌ها از سایر تیم‌ها بالاتر است و قهرمان شد.

وی در ادامه گفت: تا اینجای لیگ برتر 26 پاس گل داده‌ام و 12 گل زده‌ام که فکر می‌کنم آمار خوبی برای یک هافبک دفاعی باشد.

فرهمند در پایان تاکید کرد: اگر باشگاه فولادمبارکه سپاهان تمایل همکاری داشته باشد، سال آینده نیز در این تیم توپ خواهم زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =