• ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
  • کد خبر: 2798
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا نقی زاده

علیرضا نقی زاده بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی تبریز به طور رسمی به تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان ملحق شد.

به گزارش ایراسین، علیرضا نقی زاده، هافبک سال گذشته تراکتورسازی به جمع طلایی پوشان پیوست و فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان می رود، نقی زاده با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست.

نقی زاده، قابلیت بازی در پست های هافبک دفاعی، هافبک نفوذی و وینگر را دارد و امیرقلعه نویی که از توانایی های این بازیکن به واسطه حضور در تبریز شناخت خوبی دارد و به بازیکنان چند پست هم علاقه دارد، می تواند از او در صورت نیاز در سه پست استفاده کند.

پیشتر طلایی پوشان با مرتضی منصوری، محمدرضا حسینی و جرجی گولسیانی به عنوان سه خرید لیگ برتری به توافق رسیده بودند و امروز با اضافه شدن نقی زاده به این جمع، شمار بازیکنان لیگ برتری خریداری شده توسط سپاهان به عدد ۴ رسید.

همچنین امیرقلعه نویی محمد زینالی و محمد محبی را به عنوان سهمیه های زیر ۲۳ سال به خدمت گرفته بود.

علیرضا نقی زاده ۲۶ ساله که سابقه عضویت در تیم های گسترش فولاد تبریز، تراکتورسازی و سیاه جامگان را دارد، با بررسی سایر پیشنهاداتی که از تیم های لیگ برتری داشت و با عقد قراردادی سه ساله شاگرد امیر قلعه نویی شد.

همچنین رسول نویدکیا هافبک سپاهانی ها با حضور در دفتر مسعود تابش مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و امضای قرارداد خود به تمام شایعات و شبهات ماندن یا رفتن خود پایان داد و به مدت یک فصل دیگر در سپاهان ماندنی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =