• ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
  • کد خبر: 2782
  • readingTime: ۱ دقیقه
امیر قلعه نویی

سرمربی تیم ملی فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: ما بر اساس افکار تاکتیکی خودمان سه بازیکن لیگ برتری و دو سه بازیکن جوان را جذب کردیم.

به گزارش ایراسین، تمرینات تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان از روز اول تیرماه ۹۸ در مجموعه باغ فردوس استارت خورد، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال فولادمبارکه سپاهان پس از اولین تمرین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما نهایتا بین ۳ تا ۴ بازیکن جذب خواهیم کرد، جا دارد از مسعود تابش مدیرعامل باشگاه و عظیمیان مدیر عامل شرکت فولادمبارکه سپاهان نهایت تشکر را داشته باشم.

قلعه‌نویی افزود:‌ ما علاوه بر اینکه ۱۷-۱۸ بازیکن خوب باید داشته باشیم یک تیم در سایه هم باید درست کنیم که آینده سپاهان باشد. خوشحالم که دو بازیکن بسیار عالی یعنی محبی و زینالی را به خدمت گرفتیم، میرزایی هم رفته و غلط‌هایش را نوشته و برگشته است و ان شالله بتواند نسبت به گذشته با کیفیت بیشتری به سپاهان کمک کند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فولادمبارکه سپاهان در مورد اضافه شدن سایر بازیکنان عنوان کرد: دغدغه ما این است که بازیکنان دیگر زودتر اضافه شوند تا بالانس بدنی ما در مسابقات به هم نخورد، ما ۵ تا ۶ هفته را برای آمادگی و مسابقات قرار داده‌ایم، بازیکنان هر چه در شروع فصل دیرتر اضافه شوند ما بیشتر ضرر می‌کنیم.

قلعه‌نویی پیرامون آخرین وضعیت دو بازیکن خارجی یعنی ولادیمیر کومان و کی‌روش استنلی گفت: این دو بازیکن به هر حال در لیست ما هستند، ما به آن‌ها نیاز و اعتقاد داریم، کومان در لیگ آینده می‌تواند بیشتر به ما کمک کند، چون امسال سال دوم او است و به مراتب با کیفیت‌تر خواهد بود. کی‌روش دو سالی با من کار کرده و شناخت دارد. ما توقع‌مان این است که آن‌ها خیلی زود اضافه شوند تا از نظر بدنی عقب نباشند، البته برنامه‌ای هم داده‌ایم که اگر یک در هزار این بازیکنان جذب نشدند از بازیکنان دیگر استفاده کنیم.

امیر قلعه‌نویی در پایان اضافه کرد: از تک تک هواداران‌مان ممنون هستم، سپاهانی‌ها همیشه من را شرمنده خودشان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =