هاجر دباغی

مهاجم تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان گفت: روی اشتباهات فردی نتیجه را با نتیجه یک بر چهار به شهرداری سیرجان واگذار نمودیم.

هاجر دباغی مهاجم تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: اشتباهات از سوی بازیکنان در فوتبال وجود دارد و ما از روی اشتباهات فردی از شهرداری سیرجان شکست خوردیم.

وی پیرامون بازی روز جمعه گذشته با شهرداری سیرجان گفت: این دیدار برای ما بسیار مهم بود چراکه ما با پیروزی در این مسابقه امیدهای مان برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر زنده می ماند ولی متاسفانه به پیروزی دست نیافتیم و به سومی بسنده کردیم.

مهاجم تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان تصریح کرد: بازی روز جمعه مثل دیگر دیدارهای این دو تیم خیلی حساس و پرشور و حال بود و این دیدار از بار فنی بالایی برخوردار بود.

وی در ادامه بیان داشت: نیمه اول هر دو تیم یکدیگر را محک زدند و احتیاط را رعایت کردند، در شروع نیمه دوم و با تغییراتی که ایجاد کردیم، توانستیم به گل برسیم اما نتوانستیم نتیجه را نگه داریم و روی اشتباه فردی ۲ گل پشت سر هم دریافت کردیم.

دباغی افزود: هرچقدر تلاش کردیم نتوانستیم به بازی برگردیم، اشتباهات در فوتبال پیش می‌آید، می‌توانستیم نتیجه را نگه داریم و گل‌های بیشتری نیز بزنیم اما نشد، هر چند شهرداری بم پرمهره است و سرمایه‌گذاری چند برابری نسبت  به سایر تیم‌ها داشته و مزد زحمت‌ها و سرمایه‌گذاری خود را نیز با کسب عنوان قهرمانی گرفتند.

وی با بیان اینکه در طول فصل سعی کردم در خدمت تیم باشم، گفت: من بیش از ۳۰ گل به ثمر رساندم من هدفم کسب عنوان خانم گلی نبود و تنها به موفقیت تیم فکر کردم، همه تلاشم را انجام دادم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

مهاجم گلزن سپاهان در پایان اظهار داشت: حمایت باشگاه فولادمبارکه سپاهان از نظر امکانات از همه باشگاه‌ها بهتر بوده است، پیشنهاد می‌کنم سایر باشگاه‌ها، سپاهان را الگوی خود قرار دهند و مانند این بشگاه امکانات خود را در اختیار بانوان گذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =