صادق نجفی

مشاور عالی و دستیار ویژه صمت: ارائه تسهیلات لازم برای فرآوری صادرات را جهت ایجاد ارزش افزوده بیشتر به خصوص در حوزه معدن و صنایع معدنی در دستور کار داریم.

به گزارش ایراسین، صادق نجفی مشاور عالی و دستیار ویژه صمت امروز در دیدار با اعضای فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی گفت: این تصمیم در جهت حمایت همه جانبه از تولید داخل به خصوص در شرایط اقتصادی کنونی و تحقق رونق تولید گرفته شده است.

نجفی با اشاره به حمایت از صادرات واحدهای تولیدی، تصریح کرد: در سال رونق تولید باید از واحد های تولیدی که می توانند در راستای صادرات کالا کارهای موثری را انجام دهند حمایت کرد.

وی در ادامه افزود: در همین راستا ارائه تسهیلات لازم برای فرآوری صادرات را جهت ایجاد ارزش افزوده بیشتر به خصوص در حوزه معدن و صنایع معدنی در دستور کار داریم.

مشاور عالی و دستیار ویژه صمت  گفت: برنامه های مدون و قابل تاملی در جهت توسعه صادرات غیرنفتی تهیه و تنظیم شده است. هدف گذاری ۳۲ میلیارد دلاری صادرات کالا و خدمات به ۱۵ کشور همسایه و نزدیک به کشورمان را امسال در برنامه کاری خود داریم.

نجفی در پایان با اشاره به تحقق افزایش توانمندی تولید در سال رونق تولید، گفت: در همین راستا توانمند سازی و توسعه بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط با هدف افزایش صادرات غیرنفتی این واحدها از طریق کنسرسیوم‌های صادراتی دیگر برنامه وزارت صمت در سال تحقق رونق تولید خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =