در پهلوانسرای علی بن ابیطالب

ویژه برنامه روز فرهنگ پهلوانی در پهلوانسرای علی بن ابیطالب با حضور مسعود تابش برگزار شد.

به گزارش ایراسین، ویژه برنامه گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، زهرا سعیدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر شاهزیدی استاد آواز، محمد نصیری وزنه‌بردار سبک‌وزن ایرانی و صاحب چندین مدال مختلف رقابت‌های جام جهانی، المپیک و آسیایی، مسعود تابش‌ مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان، فرهاد طلوع کیان رئیس سابق فدراسیون پهلوانی و رئیس انجمن حامیان فرهنگ و مرام پهلوانی، ورزشکاران و خیرین در پهلوانسرای علی بن ابیطالب برگزار شد.

این مراسم آمیخته با تجلیل از نماینده‌هایی از قشرهای جامعه بود، در ویژه برنامه روز فرهنگ پهلوانی از خانواده شهید مهدی جمشیدی شهید نیروی انتظامی تجلیل گردید.

فرهاد طلوع‌کیان رئیس سابق فدراسیون پهلوانی و رئیس انجمن حامیان فرهنگ و مرام پهلوانی در این مراسم گفت: شهدا برای امنیت و دفاع کشور از جان خود گذشتند، شهدا الگوی فرهنگ پهلوانی هستند، در این تجلیل که کتاب آسمانی قران نیز اهدا می‌شود برای این است که شهدا به این قرآن عمل کردند در واقع امروز روز عملی کردن فرهنگ پهلوانی است.

مهدی هدایت بانی موسسه علی بن ابیطالب نیز در ویژه برنامه روز فرهنگ پهلوانی گفت: امروز بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی است این روز با پیگیری‌ها و تلاش‌های فرهاد طلوع کیان رئیس اسبق فدراسیون پهلوانی وزورخانه‌ای به ثبت جهانی رسید.

وی افزود: روز فرهنگ پهلوانی روز جنگ حضرت علی(ع) با عمروبن عبدود است، هنگامی که این فرهنگ به ثبت رسید یونسکو شیعه نبود بلکه از همه ادیان جمع هستند اما دیدند این کار کار بزرگی است این اقدام برای مال دنیا نبوده است.

زهرا سعیدی نماینده مردم در مجلس و عضو فراکسیون ورزش مجلس نیز در این مراسم گفت: سال گذشته دست پر به این زورخانه آمدیم که همراه با طرح منع به کارگیری بازنشستگان بود که به تصویب رسید.

وی افزود: امیدوارم در جلسه بعدی CGT مالیات بر عواید سرمایه به تصویب برسد که با این طرح فاصله طبقاتی فقیر و غنی و سوداگران بازار مسکن جلوگیری می‌شود.

نماینده مردم در مجلس و عضو فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: امیدوارم مرام جوانمردی تنها در زورخانه‌ها نباشد و این فرهنگ در بین همه در تمامنی عرصه‌ها گستردش یابد.

در ویژه برنامه روز فرهنگ پهلوانی از خانواده شهید نیروی انتظامی مهدی جمشیدی و استاد مجید صادق زاده از اساتید نگارگری اصفهان تجلیل به عمل آمد.

همچنین از خانواده مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولادمبارکه سپاهان به پاس حمایت‌هایی که از ورزش بیماران خاص داشتند تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =