علی نکویی

علی نکویی: نواقص ورزشگاه نقش جهان تا شروع لیگ برتر فوتبال برطرف می شود.

به گزارش ایراسین، فاز دوم ورزشگاه نقش جهان پس از گذشت بیش از ۹ سال تعطیلی، در تاریخ ۱۲ آبان ماه سال ۱۳۹۵ با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد. این ورزشگاه به عنوان یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های استاندارد ایران با گنجایش ۷۵ هزار نفر جمعیت می باشد که در ۸ آذر ۱۳۹۳، وزارت ورزش و جوانان مدیریت اجرایی این ورزشگاه را برای تکمیل و بهره‌برداری به مجتمع فولاد مبارکه واگذار کرد.

چند روز پیش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال  پیرامون ورزشگاه نقش جهان و مسائل مربوط به آن گفت که این ورزشگاه پتانسیل برگزاری بازی‌های آسیایی را ندارد، صحبت های تاج موجب واکنش محمد سلطان حسینی، مسعود تابش و ... شد، به همین منظور به سراغ علی نکویی مدیر ورزشگاه نقش جهان رفتیم تا از وضعت کنونی این ورزشگاه با خبر شویم، وی در این باره در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: چند روز پیش نامه ای از طرف وزارت ورزش و جوانان نزد ما آمد که در این نامه نوشته بودند نواقص ورزشگاه نقش جهان را برای ما مکتوب و ارسال نمائید تا آنها رفع و رجوع شود که ما لیست آنها را ارسال نمودیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر می توان بگویم در یکسال گذشته  بیش از 80 درصد نواقص ورزشگاه نقش جهان برطرف شده است که می توان به کارهایی که نیاز به مجوز دارند همچون آتشنشانی، دوربین های مداربسته، نصب نیم پله و ... اشاره کرد.

علی نکویی با بیان اینکه دو جاده دیگر اطراف ورزشگاه نقش جهان ایجاد کرده ایم، بیان داشت: به جزء جاده اصلی، برای دسترسی و تردد بهتر تماشاگران و دیگر عوامل، دو جاده یکی از طرف شرق ورزشگاه و دیگری از طرف بلوار فرزانگان احداث نمودیم، همچنین یک تپه خاک بزرگی نیز اطراف زمین چمن ورزشگاه بود که موجب گرد و خاک شدید می شد که آن هم به نوعی برداشتیم، تپه خاک دیگری نیز وجود دارد که آن هم برداشته خواهد شد.

مدیر ورزشگاه نقش جهان تصریح کرد: پارکینگ های ورزشگاه نقش جهان در حال آسفالت مجدد هستند، در جاده اصلی بلواری احداث نمودیم که مخصوص تردد وسایل نقلیه ویژه همچون آمبولانس، ماشین آتشنشانی و ... باشد، در طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان نواقصی دیده شد که آنها برطرف گردیدند.

وی با ابراز امیدواری گفت: دو سه نواقصی این ورزشگاه دارد که تا شروع لیگ برتر فوتبال کشور برطرف خواهد شد، در آینده ای نزدیک نمایندگان AFC  به همراه نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، شرکت توسعه و تجهیز و ارگان های دیگر همچون یگان ویژه از ورزشگاه نقش جهان بازدید به عمل خواهند آورد تا تاییدیه این ورزشگاه برای لیگ قهرمانان آسیا امضاء شود.

نکویی به خزانه چمن ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد و افزود: خزانه چمن، خزانه ای است که اگر قسمتی از چمن آسیب دید از این خزانه جایگزین آن می کنیم که برای بهبود کیفیت بسیار مهم و اساسی می باشد.

مدیر ورزشگاه نقش جهان افزود: چمن نقش جهان مرغوب می باشد و ما برای حفظ آن از نظرات گروهی از کارشناسان که در این زمینه مدرک دکترا دارند بهره می بریم، این گروه کارشناسی اطاعات مهمی پیرامون حفظ چمن ورزشگاه دارا می باشند.

نکویی در پایان از همکاری مسئولین شرکت و باشگاه فولادمبارکه سپاهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =