• ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۵
  • کد خبر: 2742
  • readingTime: ۱ دقیقه
نوروزی

شهردار اصفهان گفت: اصفهان شهری است که از نظر زیرساخت های گردشگری در حال ارتقا است و دیگر نمی توان گفت این شهر سرمایه گریز است .

به گزارش ایراسین، قدرت الله نوروزی امشب در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین المللی گردشگری افزود: شرایط اصفهان در زمینه جذب توریست بهبود یافته و بودجه های خاصی برای این موضوع در نظر گرفته شده است اما برای رسیدن به نتیجه نیاز به همدلی همه دستگاه ها داریم.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری ها هم باید با نگاه توسعه ای به شهر در جذب توریست و گردشگر نقش داشته باشند اظهار داشت: اگر بخواهیم شهری با نشاط و پویا داشته باشیم باید گردشگری را توسعه دهیم.

وی افزود: اصفهان نباید تک‌ ستاره گردشگری کشور باشد بلکه این موضوع باید در حوزه های آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و ... نیز باید نمود یافته و تعریف شود.

نوروزی ادامه داد: طی  دو سال گذشته برای ۳۶ محل اقامتی پروانه صادر شده که برخی در حال ساخت و تعدادی از آن‌ها نزدیک به بهره‌برداری است و با زیرساخت‌های موجود جذب گردشگر عملا شدنی نیست و این مشکل فقط اصفهان نیست، بلکه مشکل همه شهرهای ایران است، بنابراین باید با کمک یکدیگر به اقتصاد گردشگری که محرک اقتصادی و امید به زندگی است برسیم.

وی تاکید کرد : با تحقق اصفهان ۲۰۲۰ زیرساخت گردشگری ایران تقویت می شود و این پروژه عظیم می تواند پنجره ای به سوی دنیا و جهانی شدن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =