• ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
  • کد خبر: 2738
  • readingTime: ۲ دقیقه
مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: سپاهان قهرمانی‌های زیادی در فوتبال ایران دارد و در واقع ما جام ندیده نیستیم.

به گزارش ایراسین، باشگاه فولادمبارکه سپاهان در فصل نقل و انتقالات رشته های فوتبال و والیبال عملکرد بسیار خوبی داشته، این مهم صورت نمی گیرد مگر اینکه اعضای هیئت مدیره باشگاه با مسعود تابش مدیرعامل همراه و همگام باشند.

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان در این باره گفت: بر اساس نظر کادرفنی تیم فوتبال سپاهان با برخی از بازیکنان در کمال احترام جدا شدیم و برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت داریم، تا به حال جدایی خالد شفیعی، جلال علی‌محمدی، بختیار رحمانی و حسن جعفری که همه آن‌ها بازیکنان بسیارخوب و بااخلاقی هم بودند قطعی شده و ما کوچکترین مشکلی با آنها نداشتیم.

وی پیرامون تمدید قرارداد با کی‌روش استنلی و ولادیمیر کومان بیان داشت: از بازی این دو نفر در فصل قبل راضی بودیم و در تلاش هستیم با آن‌ها به توافق برسیم، با توجه به شرایط ارزی این کار سخت است اما در حال مذاکره هستیم و سعی می‌کنیم با شرایط مناسبی به توافق برسیم.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان درباره جذب نام کاوه رضایی، بشار رسن و فرشاد احمدزاده افزود: هر سه نفر این بازیکنان، بازیکنان بسیار خوبی هستند، ما برای هر پست، سه چهار بازیکن را مدنظر داریم، با این اسامی‌ مطرح شده، تنها مذاکراتی را به صورت ابتدایی و غیر مستقیم داشته‌ایم.

تابش درباره ترانسفر شدن مهرداد محمدی به پرتقال خاطرنشان کرد: ما همیشه سعی می‌کنیم قراردادهایمان را طوری تنظیم کنیم که اگر بازیکنی به لیگ‌های خارجی ترانسفر شد، مبلغی عاید باشگاه شود اما متأسفانه در قرارداد مهرداد محمدی، این موضوع پیش‌بینی نشده بود.

وی پیرامون صحبت های مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره ورزشگاه نقش جهان بیان داشت:  نقش جهان آماده برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است، شاید آقای تاج از اقدامات صورت گرفته مطلع نشده است، ما در مسائلی مانند پارکینگ، دسترسی‌ها، دوربین‌های مداربسته و... اقدامات لازم را انجام دادیم و در طی همین مدت کم نیز نواقص جزئی را برطرف خواهیم کرد و سعی می‌کنیم تا شروع لیگ، موضوعاتی مانند الکترونیکی کردن گیت‌ها و همچنین فروش اینترنتی بلیت‌ها را برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان تصریح کرد: ‌دوربین هایی که در ورزشگاه نصب شده بسیار واضح تصویربرداری می‌کنند، ما آخرین ورژن این دوربین‌ها را نصب کردیم و قصد داریم دوربین‌هایی را نیز بیرون از ورزشگاه اضافه کنیم.

تابش در مورد اهدای جام بازی سوپرجام به تیم پرسپولیس که بدون انجام مسابقه برگزار شد، گفت: طبیعی است که ناراحت باشیم اما اعتراضی نداریم، تصمیمی است که گرفته شده و ما هم از آن تبعیت می‌کنیم، ضمن اینکه سپاهان قهرمانی‌های زیادی در فوتبال ایران دارد و در واقع ما جام ندیده نیستیم، ان‌شاءالله سال بعد در سوپرجام شرکت می‌کنیم! در حال حاضر مسائل مهم تری داریم.

وی در پایان تاکید کرد: من حدود ۱۰۰ میلیارد بودجه دارم اما این مبلغ برای همه مجموعه باشگاه فولادمبارکه سپاهان است. نزدیک 3500 ورزشکار داریم و حدود 90 تیم در این مجموعه فعالیت دارند، ما رشته‌های دیگری هم مانند والیبال و دوچرخه‌سواری را داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =