زاگرس پوش

مدیرعامل برند زاگرس پوش گفت: در راستای نیاز تک تک افراد جامعه به پوشاک مناسب و اهمیت تولید داخلی شرکت زاگرس پوش "خوشتیپ ایران کجاست؟" را راه اندازی کرده است و از خوشتیپ های ایران دعوت به عمل می آورد.

به گزارش ایراسین، در راستای تحقق شعار سال رونق تولید، نخستین نشست خبری رحیم چگینی رئیس هیئت مدیره تعاونی تامین نیاز پوشاک کشور و مدیرعامل برند زاگرس پوش، با رویکرد حمایت از تولیدکنندگان پوشاک داخلی و رونق تولید در صنعت پوشاک کشور برگزار شد.

چگینی با اشاره به لزوم حمایت از کالای ایرانی و تولید کنندگان داخلی بخصوص تولیدکنندگان پوشاک کشور گفت: صنعت پوشاک مزیت های بسیاری برای کشور از قبیل اشتغال زایی بالا، ارزش افزوده بالا، ارزآوری با صادرات به خارج  و جلوگیری از خروج ارز که در شرایط حساس کنونی یکی از نیازهای جامعه است، دارد. صنعت پوشاک علاوه بر بحث ارز آوری  یکی از صنایعی است که موجب تقویت و راه اندازی صنایع بالادستی خود مثل صنعت نساجی می شود و در واقع حلقه مفقوده صنعت نساجی است که عامل  وصل شدن بدون واسطه تولیدات نساجی  به بازار مصرف می باشد.             

وی درباره اهمیت تولیدات داخلی گفت: همان طور که میدانیم کم کاری یا ورشکستگی تولیدکنندگان داخلی معضلات اجتماعی و فرهنگی بسیاری را به دنبال دارد، کافی است پای درد دل کارگران بیکار شده و تولیدکنندگان ورشکسته بنشینیم تا بفهمیم بی اعتنایی مصرف کنندگان به تولیدات داخلی چه ضربه‌های مهلکی به بدنه جامعه و هموطنانمان می زند.

مدیرعامل برند زاگرس پوش با اشاره به شرایط حساس اقتصادی موجود اضافه کرد: حمایت از تولید داخلی همواره یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ما در صنعت پوشاک است، برند زاگرس پوش در این شرایط حساس کنونی تلاش می کند که در کنار مردم، هم به رونق اقتصاد کشور کمک کند و هم مسئولیت های اجتماعی که بر عهده تمام تولید کنندگان داخلی است را به نحو احسنت انجام دهد تا علیرغم اشتغال زایی در جامعه به اقتصاد و معیشت هموطنانمان رونق ببخشد.

وی در ادامه افزود: یکی از بزرگترین دغدغه های ما توسعه و بهره مندی از تولیدات داخلی است. بدون شک در صورت تقویت و رونق تولید داخلی دست واسطه از سودهای کلان قطع می شود.

چگینی با اشاره به تحریم و ورود اجناس قاچاق اظهار کرد: در سال های اخیر واردات پوشاک خارجی در حال از بین بردن صنف پوشاک داخلی بود ولی بعد از تحریم ها و مبارزه با ورود اجناس قاچاق به داخل کشور این صنف در حال رونق گرفتن است. همچنین در موقعیت زمانی که اکثر برندهای خارجی کشور را ترک کرده اند تولید کنندگان داخلی همانند سربازان وطن در شرایط سخت پابه پای مردم ایران عزیزمان ایستاده اند.

وی درباره برنامه های شرکت زاگرس اظهار کرد: یکی از اقدامات بسیار مهم این برند ایجاد روحیه امید و تقویت این روحیه در جامعه است، این شرکت به تازگی توانسته ۵ نمایندگی جدید را به جای برندهای خارجی تاسیس و راه اندازی کند تا بیشتر از گذشته و نزدیکتر از قبل با طراحی و تولید داخلی، در کنار مردم باشد، و در شرایطی که خیلی از برندهای خارجی کشور عزیزمان ایران را ترک کردند، این برندهای داخلی هستند که مردانه ایستاده اند و همانند یک سرباز وطن در بخش تولید با تمام سختیها در کنار مردم ماندند و خواهند ماند.

رئیس هیئت مدیره تعاونی تامین نیاز پوشاک کشور در ادامه با اشاره به راه اندازی دانشگاه علمی و کاربردی در صنعت طراحی و دوخت لباس افزود: یکی از دغدغه‌هایی که در چهار، پنج سال اخیر بیش از پیش مطرح شده است، موضوع ضعف در طراحی، تولید و اقبال کم نسبت به پوشاک ایرانی در جامعه است. با وجود مصرف بالای پوشاک در ایران، شاهد اقبال عمومی نسبت به پوشاک ترکی و چینی بیش از پوشاک ایرانی در بازار بوده ایم. در همین راستا ما تلاش کردیم با راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی که در واقع یکی از نیازهای کنونی جامعه علمی و صنعتی ما است، با تلفیق علم و صنعت،  صنعت طراحی و دوخت لباس را ارتقاء ببخشیم و وضعیت طراحی و تولید پوشاک ایرانی را رونق دهیم. مردم حق دارند متناسب با بودجه و کیفیت مورد انتظار خود نسبت به خرید کالا اقدام کنند و در مقابل تولید کنندگان داخلی نیز باید سعی کنند با عرضه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب زمینه را برای ایجاد رغبت در مصرف کنندگان داخلی برای خرید کالای ایرانی فراهم کنند.

وی با اعلام راه اندازی کمپین لباس همدلی در شرکت زاگرس پوش گفت: شرکت زاگرس پوش با همکاری هنرمندان تلاش کرد تا با راه اندازی کمپین لباس همدلی از مردم سیل زده حمایت کند، تا حداقل در حد توان خود توانسته باشیم بخشی از پوشاک مورد نیاز هموطنانمان را تامین کنیم. تاکنون بخشی از این کمک ها به دست این عزیزان رسیده است و تا جایی که در توانمان باشد لباس هایی را تولید و به دست سیل زدگان خواهیم رساند.

چگینی در ادامه با اشاره به پویش خوشتیپ ایرانی تاکید کرد: همان طور که انسان ها می توانند اهل ورزش باشند یا  نباشند، یا اهل سینما باشند یا نباشند، اما همه ناگزیرند اهل مد و لباس باشند، یکی از نیازهای مبرم هر فردی توجه به پوشش خود است و هر شخصی ملزم است که به پوشش خود اهمیت بدهد، در همین راستا شرکت زاگرس پوش "خوشتیپ ایران کجاست؟ " را راه اندازی کرده است و از خوشتیپ های ایران دعوت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =