علوی

رئیس کمیته داوری ششمین جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی گفت: پویایی آموزش و نتایج به دست آمده از اقدامات شرکت ها در کاهش هزینه ها، مسیر پیشرفت و ارتقا بهره وری در معدن صنایع معدنی را هموار می کند

به گزارش ایراسین، پرویز علوی رئیس کمیته داوری ششمین جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی در این مراسم گفت: اقدامات انجام شده در بخش بهره وری نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در این زمینه به دلیل توجه بیشتر به مقوله آموزش، آثار مثبتی نصیب معدن و صنایع معدنی شد.
وی در ادامه افزود: در این دوره نحوه توزیع جایزه با تقسیم بندی شرکت ها با عنوان های "تلاشگران بهره وری"، "پیشروان یک، دو، سه چهار ستاره'" و همچنین "تندیس سیمین" تقسیم بندی شد.
رئیس کمیته داوری ششمین جایزه ملی بهره وری معدن و صنایع معدنی با بیان اینکه شرکت میدکو با بیشترین امتیاز در مقام نخست ششمین دوره بهره وری قرار گرفت، گفت: برگزاری دوره های آموزشی ایمیدرو در میزان اقدامات شرکت ها در راستای بهره وری بسیار موثر بود.
وی ابراز امیدواری کرد، نتایج حاصل شده از اقدامات موثر شرکت ها در بخش بهره وری، توسعه هر چه بیشتر معدن و صنایع معدنی ره به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =