مدیر عامل ذوب آهن اصفهان

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان گفت: این شرکت در سال گذشته رکورد جدیدی در تولید با دو کوره بلند ثبت کرد و از ابتدای امسال تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد قابل توجهی در تولید داشتیم .

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی ذوب آهن، منصور یزدی زاده افزود : برنامه امسال ذوب آهن دستیابی به تولید بیش از ۳  میلیون تن است و تا کنون طبق برنامه پیش رفته ایم .

وی با اشاره به کاهش مصرف آب در این شرکت گفت: در مصرف آب خام با اقدامات گسترده، صرفه جویی کردیم و علاوه بر آن بازچرخانی آب نیز صورت گرفت و از پساب شهرهای اطراف نیز استفاده می کنیم که حاصل آن کاهش شدید برداشت آب از زاینده رود است و سال گذشته تنها ۴۰ درصد دیماند خود از این رودخانه را استفاده کردیم. با این اقدامات،   ظرف ۴ سال آینده کمترین برداشت آب از زاینده رود را خواهیم  داشت .

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان به موفقیت های باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز اشاره نمود و اظهار کرد: این باشگاه بخشی از برند معتبر ذوب آهن است و خدمات بسیاری به ورزش کشور نموده است. امیدوارم تیم فوتبال ذوب آهن که پرچم ایران را در باشگاههای آسیا برافراشته است، به مراحل بالاتر صعود کند .

وی به محصولات جدید ذوب آهن و دستاوردهای ماندگار این شرکت در دوران تحریم اشاره کرد و تاکید کرد: بیش از ۱۲۰ سال است که دارای حمل و نقل ریلی هستم اما همواره وارد کننده ریل بودیم. ذوب آهن اصفهان، این معضل تاریخی را در زمانی که با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم، رفع نمود و حالا قطار ها در مسیرهای بین شهری و مترو می توانند بر روی ریل ایرانی تردد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =