هندبال بانوان

در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور تیم فولادمبارکه سپاهان با 5 گل میزبان خود را در هم کوبید.

به گزارش ایراسین، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور روز جمعه 24 خردادماه در شهرهای مختلف برگزار شد. در یکی از مهمترین بازی‌ها شهرداری بم کرمان برابر همیاری ارومیه به میدان رفت و با نتیحه ۷ بر صفر پیروز شد، بمی ها با این پیروزی قهرمانی خود را در لیگ قطعی کردند، زهرا قهرمانی در این بازی برای بم پنج گل به ثمر رساند تا همچنان در صدر گلزنان لیگ قرار داشته باشد.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که در ورزشگاه پاس شیراز میهمان تیم زاگرس این شهر  بود توانست این تیم را با نتیجه ۵ بر صفر  شکست دهد. گل های سپاهان را میترا نظری در دقیقه ۱۹، مرضیه نیکخواه در دقیقه ۶۰، الهام فرهمند در دقیقه ۶۵ و هاجر دباغی ( ۲ گل ) در دقایق ۷۰ و ۷۵ به ثمر رساندند.

تیم راه یاب ملل مریوان با نتیجه 2 بریک از سد ذوب آهن گذشت. راه یاب با این نتیجه جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ را به خود اختصاص داد، جایگاهی که پیش از این در اختیار ذوبی ها بود.

نتایج کامل هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان به تریتب زیر است:

پالایش گاز ایلام 5- آذرخش تهران صفر

ذوب آهن 1- راه یاب ملل مریوان 2

زاگرس شیراز صفر- سپاهان 5

شهرداری بم 7- همیاری آذربایجان ارومیه صفر

پارس جنوبی بوشهرصفر- ملوان بندر انزلی1

شهرداری سیرجان 9- سپیدار قائم شهرصفر

در پایان این هفته شهرداری بم با کسب 58 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و قهرمان شد. شهرداری سیرجان با 51 امتیاز دوم است. فولادمبارکه سپاهان یا 47 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =