• ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
  • کد خبر: 2685
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد ایران پوریان

مدافع تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان گفت: چند تیم پیشنهاداتی به من ارائه کردند، ولی بنده یکسال دیگر با تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان قرارداد دارم.

محمد ایرانپوریان مدافع تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: من یکسال دیگر با سپاهان قرارداد دارم، با این حال چند تیم پیشنهادهایی به من ارائه کردند اما با توجه به قراردادم، باشگاه باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: سال خوبی را در سپاهان گذراندم و خوشحال می شوم که بتوانم بازهم شاگرد امیرخان قلعه نویی باشم، با این حال هرچه خدا بخواهد و باشگاه تصمیم بگیرد، اطاعت می کنم. این را باید بگویم که مسئولان سپاهان کارشان را در فصل نقل و انتقالات بلد هستند و تیم خوبی را روانه فصل اینده می کنند.

مدافع تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون آغاز تمرینات تیمش برای فصل آینده بیان داشت: مدیران باشگاه سپاهان و امیر قلعه نویی کارشان را بلد هستند و خوشحالم که بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند، فکرمی کنم ما تا الان بیشترین جذب بازیکن را داشتیم و اکثر نفرات نیز حفظ شده اند، شک ندارم تیم خوبی بسته می شود که در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی سال اینده مدعی قهرمانی است.

وی با اشاره به فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: ما در فصل گذشته فوتبال ایران واقعا بدشانس بودیم، تیم ما شرایط مناسبی برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی داشت و همه ابزار برای موفقیت فراهم بود اما متاسفانه بدشانس بودیم و هر دو جام را دقیقه ۹۰ از دست دادیم

مدافع تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در ادامه تصریح کرد: من فکر می کنم سپاهان برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی هیچ چیز کمتر از تیم پرسپولیس تهران نداشت و ما فقط بدشانس بودیم.

وی در پایان افزود: از هواداران سپاهان که در فصل گذشته نهایت حمایت را از من انجام دادند، تشکر می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =