اسکندر آزموده

رئیس اتحادیه بستنی و آبمیوه  گفت: با توجه به افزایش ۲۰ درصدی قیمت ها در ابتدای سال ۹۸ تا پایان سال نرخ انواع بستنی ثابت است.

اسکندر آزموده در گفت وگو با ایراسین افزود: افزایش۲۰ درصدی نرخ انواع بستنی در اردیبهشت ‌ماه امسال اعمال شده و تا پایان سال جاری نرخ‌ها تغییر دیگری نخواهند کرد و در حال حاضر نیز شکر با قیمت مصوب به واحدهای صنفی داده می شود و مشکلی و از بابت تامین شکر نیست.

وی تصریح کرد: بر اساس قیمت‌های جدید بستنی سنتی سوپرویژه مغزدار کیلویی ۳۰هزار تومان، بستنی مغزدار و خامه دار کیلویی ۲۴ هزارتومان، بستنی سنتی ممتاز هرکیلو ۱۷ هزارتومان و بستنی سنتی ساده کیلویی ۱۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شده است.

رئیس اتحادیه بستنی و آبمیوه خاطرنشان کرد:‌ بستنی میوه‌ای مغزدار نیز ۳۰ هزار تومان در هر کیلوگرم، بستنی میوه‌ای اعلا و ممتاز هر کیلو ۲۴ هزارتومان و فالوده شیرازی نیز کیلویی ۱۵ هزارتومان نرخ‌گذاری شده است.

وی افزود:‌ نرخ انواع بستنی در مغازه‌ها نصب شده است و مشتری می‌تواند براساس کیفیت از قیمت تعیین شده اطمینان حاصل کند و تمام فروشگاه‌ها مکلف به نصب قیمت انواع بستنی برروی تابلو هستند.

آزموده تصریح کرد:‌ اتحادیه نیز آماده رسیدگی به تخلفات احتمالی در این زمینه است و بازرسان اصناف نیز در فصل‌های پرتقاضا به ویژه تابستان از این فروشگاهها بازدید کرده و بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی تعداد واحدهای فعال صنف فروش بستنی و آبمیوه را در تهران ۱۶۰۰ واحد اعلام کرد و افزود:‌ حدود ۴۰۰ واحد نیز در حال گذراندن مراحل کار برای اخذ پروانه فعالیت هستند.

رئیس اتحادیه بستنی و آبمیوه تهران اظهارکرد: در سال‌های اخیر تعداد کافی‌شاپ‌ها درحال گسترش است و طبقه متوسط جامعه و جوانان و دانشجویان استقبالی مناسب از فضای کافی‌شاپ‌ها نشان داده‌اند، محیط‌ هایی که گروه‌های دو و چند نفره محفلی برای بحث و گفت‌وگو پیدا می‌کنند و ساعات و دقایقی را کنار هم فارغ از محیط بیرون کافی‌شاپی، بستنی و آبمیوه، نوشیدنی می‌خورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =