مقاله

اولین دوره کارگاه آموزشی ممیزی سیستم های ارزیابی انطباق Conformity Assessment و CE-Markingو CI-Marking با حضور متخصصان و صاحبنظران حوزه استاندارد و کیفیت صنایع فولاد کشور افتتاح گردید.

به گزارش ایراسین، اولین دوره کارگاه آموزشی ممیزی سیستم های ارزیابی انطباق Conformity Assessment  و  CE-Markingو CI-Marking با حضور متخصصان و صاحبنظران حوزه استاندارد و کیفیت صنایع فولاد کشور افتتاح گردید.

در اولین روز برگزاری این دوره مراسم افتتاحیه با حضور آقای دکتر بیات معاون محترم ارزیابی
کیفیت سازمان ملی استاندارد، آقای مهندس خلیفه سلطانی دبیر محترم انجمن تولیدکنندگان فولاد و جمعی از مدیران مرتبط در روز دوشنبه ۱۳۹۸/۰۳/۲۰ در جزیره کیش برگزار شد.
آقای مهندس تدین رئیس واحد پشتیبانی فنی مشتریان شرکت فولادمبارکه و مدیر این پروژه به عنوان
سخنران آغازین به اهمیت این مدل در ارتقاء کیفیت محصولات فولادی اشاره کرد.

مدل ارزیابی  -CI Markingبا الگوبرداری از مدلهای مشابه اروپایی طراحی شده ولی دامنهscope) ) و محدوده ی کاربرد آن وسیعتر است و به دلیل اهمیت دستیابی به سطح کیفی محصولات نیمه تمام نظیر شمش و تختال، این محصولات را هم در برمیگیرد. با تربیت ممیزان CIاین مدل به صورت عملیاتی ابتدا در صنایع فولادبزرگ کشور اجرائی میگردد.

در قالب این پروژه سازمان ملی استاندارد کشور مسئولیت و اختیارات لازم را به انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به عنوان متولی استقرار و ارزیابی این مدل واگذار کرده است. شرکت فولاد مبارکه در چارچوب مسئولیتهای اجتماعی خود از این پروژه ملی حمایت های لازم را به عمل آورده است.
آقای مهندس خلیفه سلطانی دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد نیز به نقش خطیر انجمن تولیدکنندگان فولاد
در عملیاتی شدن این مدل اشاره نمود. ایشان تأکید نمود که این مدل ارزیابی لازم است به عنوان ضمیمه به کلیه استانداردهای محصولات نهایی و محصولات نیمه تمام اضافه گردد.
در ادامه آقای دکتر بیات معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران به اهمیت مدل CI به عنوان یک رویکرد جدید در ارزیابی انطباق کالاهای با پتانسیل ریسک بالا اشاره نمود.

در این مراسم مهندس تدین مدیر پشتیبانی فنی مشتریان شرکت فولاد مبارکه نیز حضور داشت.

در ادامه برنامه مدرس اسپانیایی دوره، دوره ی آموزشی ۵ روزه ممیزی CI-MARKING را آغاز نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =