• ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
  • کد خبر: 2645
  • readingTime: ۲ دقیقه
محمدی راد والیبال

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: دیدگاه باشگاه و مجموعه فولاد مبارکه سپاهان نسبت به ورزش والیبال بسیار مثبت می باشد.

به گزارش ایراسین، مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که رحمان محمدی‌راد یکی از چهره‌های جوان و نام آشنای والیبال ایران را به عنوان سرمربی تیم سپاهان در فصل جاری انتخاب کرده‌اند، انتظارات باشگاه طلایی‌پوشان اصفهان در قالب یک برنامه سه ساله را از وی خواستار شدند.

رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین، با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه در جلساتی که با اعضای هیأت مدیره باشگاه سپاهان برگزار شد، دیدگاه باشگاه و مجموعه فولاد مبارکه نسبت به ورزش والیبال بسیار مثبت و در راستای ارتقای این ورزش در استان و کشور و همچنین شناسایی استعدادها و پرورش آنها است که می تواند آینده والیبال ایران را روشن تر کند.

وی تصریح کرد: باید از این اقدام مسئولین فولاد مبارکه کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم، در این نشست ها پیرامون برنامه های پیشرو بحث و تبادل نظر شد و خوشبختانه اعضای هیأت مدیره باشگاه در آغاز راه توقعات معقولی از تیم والیبال دارند.

محمدی راد در ادامه پیرامون جذب بازیکن بیان داشت: اصفهان سرمایه‌های خوبی در والیبال کشور دارد و سعی ما بر این خواهد بود بازیکنان بومی که در والیبال کشور حرفی برای گفتن دارند را جذب نمائیم و این امر همچنین مورد تأکید مدیران باشگاه سپاهان است.

وی تصریح کرد: اما با این حال باید این نکته را در نظر داشت که با توجه به آئین نامه ها و دستورالعمل های سازمان لیگ والیبال،  محدودیت‌هایی نیز برای جذب بازیکن وجود دارد چرا که تیم والیبال سپاهان به تازگی از لیگ دسته یک به لیگ برتر والیبال کشور صعود کرده، با این وجود اولویت جذب بازیکن و کادر فنی بر نیروهای بومی خواهد بود.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان افزود: در برنامه سه ساله که برای والیبال سپاهان ترسیم شده، با توجه به اینکه برند سپاهان یک برند شناخته شده و جهانی است، تثبیت جایگاه  تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر و کسب مقام در مسابقات کشوری در فصل های آتی و سپس در آسیا و همچنین جلب توجه دوباره مردم استان اصفهان به ورزش والیبال از اهم موضوعات و اهداف استراتژی باشگاه در والیبال می باشد.

محمدی راد پیرامون آغاز لیگ برتر والیبال کشور در پایان گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی حضور دارد، مسابقات لیگ کشور از آبان ماه آغاز می شود و ما فرصت مناسبی داریم تا نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنیم و بتوانیم تمرینات تیم و اردوهای آماده سازی و احیاناً دیدارهای تدارکاتی مدنظر را تا زمان برگزاری مسابقات در دستور کار قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =