• ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
  • کد خبر: 2639
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدی راد

رحمان محمدی راد سرمربی سابق تیم شهرداری ورامین هدایت تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان را برعهده گرفت.

به گزارش ایراسین، با توجه به اینکه تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان به لیگ برتر کشور صعود کرده است، مدیران این باشگاه در صدد هستند تیمی منسجم و قوی به این رقابت ها رهسپار کنند، به همین منظور رحمان محمدی راد را به عنوان سرمربی این تیم برگزیدند.

رحمان محمدی راد به‌عنوان بازیکن سابقه حضور در تیم ملی ایران را در مسابقات بازی‌های آسیایی بوسان ۲۰۰۲ در کارنامه خود دارد. وی به همراه دیگر بازیکنان تیم به مدال نقره مسابقات دست یافتند. محمدی راد پس از حسین معدنی جایگزین وی به عنوان دستیار کواچ شد. از سوابق وی در کار مربیگری در رده ملی می‌توان به همکاری با ولاسکو، کواچ و لوزانو بعنوان دستیار اشاره کرد. کسب مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴، مقام چهارم لیگ جهانی و ششمی قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو و صعود به دور دوم این بازیها از افتخارات این مربی جوان است. در رده باشگاهی ۳ سال به عنوان دستیار در باشگاه شهرداری ارومیه فعالیت کرده و در سال ۹۵ بعنوان سرمربی تیم هاوش گنبد انتخاب شد.

محمدی راد در سال ۱۳۹۶ در بانک سرمایه قهرمان ایران شد و پس از آن باشگاه والیبال بانک سرمایه منحل گردید. وی در سال ۱۳۹۷ با اعتماد مسئولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین بار دیگر بعنوان سرمربی این بار در تیم مطرح شهرداری ورامین که سابقه قهرمانی ایران و آسیا را در کارنامه دارد انتخاب شد.

محمدی راد، فصل گذشته نیز به عنوان سرمربی، تیم شهرداری ورامین را به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشور و همچنین مقام قهرمانی بازی های آسیایی چین تایپه رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =