• ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
  • کد خبر: 2617
  • readingTime: ۵ دقیقه
مدیر عامل نوبت آنلاین

مدیر عامل سامانه نوبت آنلاین با اشاره به اینکه در قرن بیست و یکم دنیا به سمت اقتصاد دانش بنیان یا اقتصاد بی وزن می رود اظهار داشت: این به معنای آن است که ما بتوانیم از طریق دانش فنی و تخصص فناوری و اطلاعات درآمد کسب کنیم.

به گزارش ایراسین، سید خدارحم هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر اقتصاد نفتی دیگر در صدر جدول پولسازترین اقتصادهای دنیا نیستند و اگر آمارهای سال های گذشته اقتصاد ایران را نگاه کنید می بینید که شرکت های دانش بنیان و اینترنتی بخش اعظمی از اقتصاد را در دست گرفته اند و اصطلاحا TURNOVER  مالی بالایی دارند.

وی با اشاره به اینکه با این تفاسیر ما باید به دانش روز مسلح باشیم تا بتوانیم از این مسیر سخت اقتصادی عبور کنیم بیان داشت: مهم ترین ، کارآمد ترین ، پولسازترین و کاربردی ترین دانش روز دنیا که بسیار گسترده و زیربنای بسیاری از علوم و بخش های اقتصادی تمام دنیا است، دانش IT  است

مدیر عامل سامانه نوبت آنلاین افزود: دیتا، اینترنت، بیزینس، کامپیوتر، تلفن همراه و شبکه های ارتباطی مجازی اجتماعی تنها بخش کوچکی از دنیای بزرگ آی‌تی و فناوری اطلاعات هستند، در راستای تحقق و رسیدن به اهداف سند چشم‌انداز بیست ساله ایران، که سندی برای توسعه کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور است. تصمیم  بر راه اندازی دولت الکترونیک گرفته شد .

براساس قوانین برنامه چهارم و پنجم توسعه، وزارت بهداشت موظف به اجرای پرونده الکترونیک سلامت برای همه افراد جامعه شده است.

 وی ادامه داد: پرونده الکترونیک سلامت به زبان خیلی ساده، مکانیزه کردن وظایف و تکالیف واحدهای ارائه دهنده خدمات بهداشت و درمان است.

هاشمی با تاکید بر اینکه یکی از مزایای پرونده سلامت الکترونیک نوبت دهی آنلاین پزشکی یا همان رزرواسیون آنلاین اینترنتی است تصریح کرد: صرفه جویی در زمان اخذ نوبت ، با تسریع انجام خدمات بهداشتی درمانی و جلوگیری از اقدامات تکراری و مراجعات بی‌مورد، سبب صرفه جویی در زمان بیماران و پرسنل درمانی و پزشکی، نظم در کارها ، صرفه جویی مالی و نیز حل بخشی از معضل ترافیک   الودگی هوا و … می شود.

وی گفت: در سامانه نوبت دهی نوبت آنلاین می توان بدون پرداخت هزینه تبلیغات، به راحتی تخصص ها  و فعالیت های درمانی مختلف ارائه شده توسط مطب یا مرکز درمانی را در معرض دید همگان قرار داد.

مدیر سامانه نوبت آنلاین گفت: در این سامانه آنلاین قابلیت آن وجود دارد تا در بیمارستان برای بخش های تخصصی و فوق تخصصی  بدون تجمع بی مورد بیماران و همراهانشان، نوبت ارائه شود و همچنین ترافیک شهری را کاهش می دهد.

هاشمی تاکید کرد: علاوه بر این توسط سامانه نوبت آنلاین برای دادن نوبت جهت آزمایشگاه ها و خدمات پیراپزشکی از جمله فیزیوتراپی، سونوگرافی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی و...  نیز می توان اقدام کرد. با استفاده از سامانه نوبت آنلاین، می توان ویژگیهای بارز تجهیزات و خدمات مرکز را در معرض عموم قرار داد بدون اینکه جهت تبلیغات هزینه ای پرداخت شود.

وی از دیگر مزایای این سامانه را فرایند انتخاب پزشک و مرکز درمانی برای بیمار آسان دانست و بیان داشت: نوبت دهی و امور مالی برای منشی، پزشک و بیمار ساده شده و بیمار هنگام اخذ نوبت می تواند هزینه مطب یا مرکزی را که می خواهد به آن مراجعه نماید را در سامانه نوبت آنلاین مشاهده کند.

هاشمی با تاکید بر اینکه لازم به ذکر است اپلیکیشن ها ، نرم افزارها و سامانه های متعددی زیر نظر شرکت های خصوصی و یا حتی دولتی و یا وابسته به بیمارستان ها، کلینیک ها و درمانگاه ها در زمینه فعالیت سامانه نوبت دهی آنلاین در حال فعالیت هستند گفت: زمان به جود آمدن این سامانه ها به پنج سال هم می رسد، ولی با وجود سپری شدن این مدت طولانی این سامانه ها هنوز ساماندهی و همه گیر نشده اند.

مدیر عامل سامانه نوبت آنلاین اظهار داشت: شرکت کارگشای برتر قرن ایده پرداز و بوجود آورنده اپلیکیشن نوبت آنلاین با هدف ساماندهی به عمر نوبت دهی در همه ی زمینه ها است.

خدارحم هاشمی افزود: شرکت کارگشای برتر قرن با نام تجاری نوبت آنلاین با کمک شرکای تجاری خود از جمله شرکت رهگشای فکر برتر غرب  توانسته طی یک هم افزایی مثبت در جهت کسب و کارهای نوین در فضای مجازی و تجارت الکترونیک گامی قوی و قدرتمند و گستره ای به پهنای ایران عزیزمان بردارد تا در جهت خدمت گذاری به جامعه پزشکی و بیماران محترمشان از دغدغه های ایشان بکاهیم و مرهمی بر دردهای بیماران عزیز باشیم، لذا با راه اندازی یک سامانه نوبت دهی آنلاین پزشکی با عنوان نوبت آنلاین در جهت تسهیل معیشت افراد جامعه قدم برداشته ایم .

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان اصفهان در زمینه پزشکی و پیراپزشکی یکی از قطب های بزرگ کشور به شمار می رود و نیز با توجه به اینکه لقب پایتخت فرهنگی کشور را به دوش می کشد و در حوزه   IT همواره پیشرو بوده است،مدیران سامانه نوبت آنلاین تصمیم به اجرای این پروژه به صورت پایلوت از استان اصفهان گرفته اند و سپس در دیگر استان های کشور اجراء می شود .

هاشمی ادامه داد: هم اکنون حدود 17 هزار پزشک در استان اصفهان مشغول به کار هستند که قرار است تحت پوشش این سامانه قرار گیرند ضمن اینکه این موضوع باعث اشتغال زایی تعداد زیادی از جوانان تحصیلکرده جویای کار خواهد شد .

وی تصریح کرد: طی مدت دو ماهی که از شروع فعالیت ما گذشته است حدود 100 پزشک ثبت شده اند و می توان گفت: با استقبال جامعه پزشکی روبرو شده است.

مدیر عامل سامانه نوبت آنلاین افزود: همچنین در راستای گسترده تر شدن فعالیت این سامانه با کشور عراق و منطقه خود مختار کردستان هم رایزنی کرده ایم و به زودی با انعقاد قرارداد این سامانه نیز در کلینیک ها و بیمارستانهای این کشور هم راه اندازی خواهد شد.

در این نشست عارف اصفهانی، مدیر بازرگانی شرکت کارگشای برتر قرن نیز با اشاره به اینکه این سامانه بر اساس ضوابط وزارت بهداشت برنامه ریزی شده گفت: نوبت آنلاین جزو سامانه هایی است که به تایید وزارت بهداشت و درمان رسیده است.

وی در رابطه با اشتغال زایی این مجموعه نیز تصریح کرد: به شکل مستقیم در استان اصفهان حدود 200 نفر به شکل مستقیم و تعداد زیادی هم به شکل غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد شد و با توجه به اینکه این اپلیکیشن تنها شامل پزشکان نمی شود و در آینده مشاغل دیگر از جمله دفاتر وکالت و هر صنف یا سازمانی که نیاز به رزرواسیون داشته باشند را زیر پوشش قرار خواهد دادو از همین جا مراتب همکاری خود را با تمام ارگان ها اصناف و سازمان هایی که سیستم نوبت دهی دارند به اطلاع می رساند.

اصفهانی افزود: تمامی پزشکان بدون هیچ هزینه ای می توانند به این سامانه متصل شده و خدماتشان را به شکل آنلاین به مخاطبان ارایه دهند.

وی در پایان گفت: این شرکت همچنین از سازمان بهزیستی و کمیته امداد هم با ارسال درخواست کتبی آمادگی خود را برای جذب مددجویان تحت پوشش این سازمان ها که دارای شرایط لازم هستند اعلام کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =