• ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۲
  • کد خبر: 2591
  • readingTime: ۱ دقیقه
طلیمی

 با هدف ترویج فرهنگ روزه داری و افطار ساده ، تکریم از ایتام و افراد  کم برخوردار ، نمایش وفاق و همدلی ایرانیان ، در بازار تهران ، طولانی ترین سفره افطار کشور میزبان روزه داران شد .

به گزارش ایراسین و به نقل از شورای عالی رسانه سازمان بسیج اصناف کشور؛ مجید طلیمی دبیر برگزاری مراسم با اعلام مطلب فوق افزود : طولانی ترین و بزرگترین سفره افطاری ایتام  توسط هیئت امناء شرق بازار تهران با مدیریت محمد توکلی برگزار با حمایت و حضور ویژه شهرداری منطقه ۱۲، کمیته امداد منطقه ۱۲ و سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به طول بیش از ۵/۲ کیلومتر در بازار تهران، حد فاصل سبزه میدان تا چهارراه  میزبان بیش از ۳۰۰۰ نفر روزه دار بود.

دبیر برگزاری مراسم فوق افزود : رمضان ماه رشد مهربانی در ذهن و دل‌هاست و مسلمانان در این ماه به دنبال یافتن راهی برای سبقت از دیگران در کار خیر هستند و در دین مقدس اسلام، میهمانی دادن صرفاً جنبه خوراندن و سرگرمی نیست بلکه موجب استحکام دوستی‌ها و محبت‌ها می‌شود و به واقع شاید اطعام‌دهی و میزبانی روزه داران  تاثیر بسیاری در وحدت ملی، وفاق ملی و تقویت روحیه ولایتمداری دارد.

مجید طلیمی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اهداف مراسم گفت: منویات مقام معظم رهبری همواره سرلوحه آحاد ملت ایران به ویژه سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور است که بر این اساس؛ پیرو منویات مقام معظم رهبری، یکی از اهداف مهم برپایی این مراسم ترویج فرهنگ افطاری ساده است که امیدواریم مورد قبول خداوند متعال قرارگیرد.

مدیر کل روابط عمومی شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور ضمن قدردانی از هییت امنا شرق بازار تهران خاطرنشان کرد: از مسوولین و خیرین گرانمایه خواستاریم تا برای نهادینه کردن این مراسم و برپایی آن در سال های آتی کمک های لازم را عنایت فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =