• ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
  • کد خبر: 2555
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد ایران پوریان

محمد ایران پوریان مدافع تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان: من فقط گفتم کرنر نشد و داور به من کارت زرد دوم را نشان داد و اخراجم کرد.

به گزارش ایراسین، محمد ایران پوریان مدافع تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در جمع خبرنگاران پیرامون اخراجش در بازی مقابل پرسپولیس با بیان این مطلب اظهار داشت: من فقط گفتم کرنر نشد و داور به من کارت زرد داد. حتی او یادش نبود که من قبلاً یک کارت گرفته‌ام و بازیکن پرسپولیس به او یادآوری کرد. پس از آن‌هم زاهدی‌فر یادش افتاد من را اخراج کند.

وی تصریح کرد: در این باره چیزی نگوئیم بهتر است، هواداران امروز سنگ تمام گذاشتند و باعث شدند شرمنده آن‌ها شویم. دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم اما نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. شاید یک ذره با صدای بلند با داور صحبت کردم اما حرف خاصی نزدم.

ایران پوریان افزود: بازیکن ما حرف کوچکی زد و محروم شد اما بازیکنان آن‌ها از بعد از قهرمانی در لیگ برتر شروع به صحبت کردند و گفتند که جام را به آن‌ها نمی‌دهند، این درست نیست زیرا حرف سنگینی می‌زنند که تبعات دارد.

وی در پایان بیان داشت: چگونه با ما برخورد می‌شود و با آن‌ها برخورد نمی‌شود؟ مطمئناً با آن‌ها در زمین هم همین‌گونه برخورد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =