هاجر دباغی

بازیکن تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان گفت: تیم پارس جنوبی جم تیم خوبی است و نسبت به نیم فصل نخست شرایط بهتری دارد.

هاجر دباغی بازیکن تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از بازی با ذوب آهن، کادرفنی روی ترمیم نقاط ضعف تلاش کردند تا جمعه شب با یک آمادگی مطلوب مقابل پارس جنوبی جم در بوشهر به میدان رویم.

وی ادامه داد: تیم پارس جنوبی تیم خوبی می باشد که نسبت به نیم فصل نخست شرایط بهتری دارد و با توجه به اینکه نماینده بوشهر در جایگاه نهم قرار دارد، این تیم را به هیچ وجه دست کم نمی گیریم و با تمام قوا برای کسب هر 3 امتیاز به مصاف این تیم خواهیم رفت.

 هاجر دباغی با بیان اینکه برای بازی با پارس جنوبی محروم و مصدوم نداریم، گفت: به دلیل اینکه برخی بازیکنان محصل هستند و در فصل امتحانات به سر می بریم این بازیکنان را در اختیار نداریم، اما بقیه بازیکنان با آمادگی کامل در اختیار سمیه شهبازی سرمربی تیم می باشند.

بازیکن تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان به جایگاه تیمش در پایان فصل اشاره کرد و افزود: سومی ما در جدول رده بندی لیگ برتر بانوان مسجل شده است و باید در ادامه مسابقات برای کسب عنوان نایب قهرمانی بجنگیم و اگر برخی از اشتباهات نیم فصل اول را نداشته باشیم و دستورات کادرفنی را مو به مو در زمین اجرا کنیم، مقام نایب قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

وی پیرامون دربی فوتبال اصفهان بیان داشت: هفته گذشته هم ما و هم بازیکنان ذوب آهن بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و خدا را شکر در پایان بازی با یک کامبک شیرین 3 امتیاز مهم را کسب نمودیم تا با روحیه ای مضاعف به مصاف پارس جنوبی برویم.

هاجر دباغی در پایان پیرامون مصاف تیم فوتبال آقایان سپاهان با پرسپولیس در جام حذفی ایران گفت: امیدوارم اتفاق خاصی برای بازیکنان و هواداران هر دو تیم رخ ندهد و هیچ مصدومی این بازی بر جای نگذارد، بنده طرفدار سپاهان هستم و امیدوارم این تیم با شکست پرسپولیس به فینال صعود کند و اگر به دیدار نهایی راه یابد قهرمانی آن در جام حذفی مسجل خواهد شد.        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =