استاندار اصفهان

استاندار اصفهان گفت : تصویب بسته حمایتی می تواند به تولید کنندگان در راستای رونق تولید کمک کند.

به گزارش ایراسین، عباس رضایی در یک مصاحبه مطبوعاتی در جمع خبرنگاران افزود: خوشبختانه توانسته ایم نظام هوشمند بازار را با کمک بخش خصوصی ایجاد کنیم؛ شبکه ای که باعث می شود تمامی اقلام بازار را رصد کند و این در زمینه کاغذ هم اجرایی خواهد شد اما زمانبر است.

وی تاکید کرد: سال رونق تولید قطعا تک وجهی نیست و ما باید مجموعه اقداماتی را در این رابطه از اصلاح سیاست های کلان اقتصادی تا رفع بروکراسی اداری که کشور دچار آن شده است و هنوز هم شاهد آن هستیم انجام دهیم.

استاندار اصفهان تصویب بسته حمایتی اداره کل امور مالیاتی استان برای واحدهای تولیدی و غیرتولیدی را گام برداشتن در این راستا دانست و تصریح کرد: بسته حمایتی اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان برای تمامی واحدهای تولیدی و غیر تولیدی ارائه و پس از بحث و بررسی در جهت رونق اقتصادی و حمایت از واحدهای تولیدی است.

رضایی ادامه داد: در حالی که ما گرفتار جنگ اقتصادی هستیم و تحریم ها را هم پیش رو داریم عده ای در داخل به جای اینکه راهگشا باشند سنگ اندازی می کنند.

استاندار اصفهان افزود: در این شرایط باید درصدد رفع موانع اقتصادی گام برداریم و امیدواریم با تحول اداری ساختار اداری ما عوض شود و به این ترتیب بسیاری از مسائل حل شود.

وی در ادامه با اشاره به ارائه گزارش وضعیت شاخص نسبت به تسهیلات پرداختی به سپرده بانکها در استان اصفهان، اضافه کرد: تسهیلات لازم برای رونق واحدهای تولیدی بررسی شده، اگرچه بانک های خصوصی کمتر در ارائه این تسهیلات نقش دارند چراکه با توجه به کارمزد بیشتری که این بانک ها دارند، واحد های تولیدی کمتر برای درخواست تسهیلات مراجعه می کنند.

رضایی تاکید کرد: در ارتباط با واحدهای غیر تولیدی نیز قرار براین شد تا بررسی های بیشتری انجام شود تا تسهیلاتی نیز در اختیار آنها قرار گیرد.

استاندار اصفهان با اعلام اینکه کمیته ای برای شناسایی مشکلات فعالان اقتصادی و بانک ها تشکیل شده است،عنوان کرد: این کمیته فرصت مناسبی است تا چالش های تسهیلات بانک های دولتی و خصوصی احصا شده و مورد پیگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =