تابش

مدیر باشگاه سپاهان گفت: سعی بر این داریم تیم والیبال خوبی را روانه سوپر لیگ کشور کنیم.

به گزارش ایراسین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فرهنگی فولاد مبارکه سپاهان با بیان این مطلب افزود: با یاری خداوند، تلاش همکاران در باشگاه فولادمبارکه سپاهان، حمایت هیئت مدیره و شرکت فولاد مبارکه سپاهان سال 97 رشته های ورزشی دیگر را اضافه کردیم، سرآمد این رشته، ورزش والیبال بود که سال گذشته از لیگ دسته اول با اقتدار به سوپر لیگ کشور صعود کرد.

وی ادامه داد: اکنون که تیم والیبال سپاهان به سوپر لیگ کشور صعود کرده، سعی خواهیم کرد با استفاده از بازیکنان بومی استان اصفهان، یک تیم خیلی خوب و منسجمی را به مسابقات روانه کنیم و اگر هم نیازی به تقویت تیم بود از بازیکنان غیر بومی نیز بهره خواهیم برد.

مسعود تابش با بیان اینکه اکثر تیم های باشگاه فولادمبارکه سپاهان دارای آکادمی هستند، گفت: بنده اکثر رشته های ورزشی را نظارت میدانی انجام دادم و از تمرینات آنها بازدید نمودم و با مدیریت مطلوب کارگروه های متعددی را تشکیل دادیم تا تیم های باشگاه در رقابت های کشوری آقایان و بانوان موفق باشند.    

مدیرعامل باشگاه فرهنگی فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: باشگاه نزدیک به 100 تیم دارد که 20 تیم از آن بانوان می باشند که تیم های بانوان در رقابت های کشوری بسیار موفق بودند و عنوان های قهرمانی را در رده های مختلف کسب نمودند که می توان به ووشو، شمشیربازی، والیبال نشسته و ... اشاره کرد، در این بین هم تیم های آقایان هم به موفقیت های فراوانی دست یافتند که در این بین باید از حمایت هیئت مدیره و مهندس عظیمیان مدیرعامل شرکت فولادمبارکه تشکر و قدردانی نمایم.

وی پیرامون سال 98 اظهار داشت: قصد داریم در یکی دو رشته دیگر تیم داری کنیم که در این بین شانس رشته کبدی آقایان و بانوان بیشتر است چراکه کبدی ایران در آسیا و جهان صاحب عنوان می باشد.  

مسعود تابش پیرامون اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان قرار است به دلیل 50 - 50 بودن ظرفیت ورزشگاه نقش جهان در دیدار چهارشنبه 8 خرداد مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی به میدان نرود، گفت: دوستان در مصاحبه‌های‌شان اعلام می‌کنند که این قانون در سال 96 در آئین‌نامه‌ای نوشته و ابلاغ شده است، من مجبورم پاسخ این اظهارات را بدهم، چون اطلاع‌رسانی غلط انجام شده و اگر جواب ندهم همه فکر می‌کنند این صحبت‌ها درست است، آقایان می‌گویند در سال 96 دستورالعملی تنظیم شده که در مسابقات جام حذفی سکوهای ورزشگاه چه برای تیم میزبان و چه برای تیم میهمان 50-50 است، در صورتی که اینطور نیست.

وی افزود: این آئین‌نامه و دستورالعمل هیچ وقت نه به باشگاه ما و نه به هیچ باشگاه و هیات فوتبال دیگری ابلاغ نشده است، وقتی به هیچ جا ابلاغ نشده و فقط دوستان در یک مصاحبه این موضوع را اعلام می‌کنند ما باید چه کار انجام دهیم؟ این آئین‌نامه کجا ابلاغ شده است؟

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: زمانی که آئین‌نامه‌ای تنظیم می‌شود باید مراحل قانونی‌اش را طی کند و به هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برسد، وقتی این اتفاق رخ نداده، چطور این آئین‌نامه اجرایی می‌شود؟! می‌گویند آئین‌نامه را ابلاغ کرده‌اند اما به چه وسیله‌ای؟ این آئین‌نامه ایمیل شده یا فکس؟ در باشگاه‌مان سیستم اتوماسیون اداری داریم و بر چه اساس و مدرکی می‌گوئید که ابلاغ کرده‌اید؟

تابش ادامه داد: شاهد زنده من سعید آذری (مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن) است که در سال 96 عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بوده اما ایشان نیز از این آئین‌نامه اطلاعی ندارد، من با هر باشگاه و هیئت فوتبالی که صحبت کردم آنها گفتند که چنین چیزی نبوده است، آن وقت چطور انتظار دارید که این را بپذیریم؟ با یک مصاحبه تنشی را در سطح کشور ایجاد می‌کنند؛ من اگر این موضوع را بپذیرم حق باشگاه و هواداران‌مان را ضایع کرده‌ام. ضمن اینکه با همین مصاحبه، التهاب عجیبی ایجاد شده، تا حدی که مسئولان و شورای تامین استان همگی اعتقاد دارند که بازی با پرسپولیس نباید 50-50 برگزار شود.

وی یادآور شد: پرسپولیس در بازی قبلی جام حذفی‌ میزبان بوده و ما میهمان بوده‌ایم، طبق جدول چون آنها میزبان بودند و ما میهمان بودیم، ما در این بازی باید میزبان باشیم، با این حال اگر قرار باشد ظرفیت ورزشگاه 50-50 باشد باشگاه ما از میزبانی چه سودی می‌برد؟ اگر قرار است قانون 50-50 اجرا شود چرا در بازی قبلی ما که در کرمان میهمان بودیم اعلام نکردند؟ سپاهان باشگاه پرهواداری است و بنابراین مصاحبه نکنید و سکوت کنید، چرا که خودتان می‌دانید این قانون وجود نداشته است.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان گفت: اگر قرار باشد بازی 50-50 برگزار شود، سپاهان از حضور در جام حذفی انصراف خواهد داد، هیئت مدیره، هواداران و همه مردم موافق هستند که اگر قرار باشد به ناحق بازی با قانون 50-50 برگزار شود، این مسابقه می‌تواند حوادث ناگواری به همراه داشته باشد، اگر قرار است اینطور باشد ما به راحتی از جام حذفی انصراف می‌دهیم.

وی پیرامون اینکه احتمال دارد قلعه‌نویی فصل آینده هدایت استقلال تهران را بر عهده بگیرد، بیات داشت: قلعه‌نویی گفته که هیچ پیشنهادی از استقلال ندارد و گفته انتخاب اول، دوم و سومش سپاهان است. انتخاب ما در باشگاه سپاهان نیز برای فصل بعد قلعه‌نویی خواهد بود، ما با ایشان قرارداد داریم و موافق این نیستیم که در باشگاه تغییرات مکرر داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =