بنی طبا

مدیر روابط عمومی آبفا اصفهان گفت: اگر مدیر دستگاهی به روابط عمومی توجه نداشته باشد باعث از بین رفتن سرمایه اجتماعی خواهد شد، امری که اکنون گریبانگیر ما شده است.

به گزارش ایراسین، سیداکبر بنی طبا در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان افزود: در دنیای امروز بحث روابط عمومی و ارتباطات که ورد زبان همه شده دارای چهار چالش عمده است و اگر دقت کنیم مشکلات استان اصفهان ناشی از این مسائل می شود ومسائل ساختاری، آموزشی ، نیروی انسانی و تخصص و حرفه و فرهنگ از جمله موضوعاتی است که در این رابطه مغفول مانده است.

مدیر روابط عمومی آبفا اصفهان با اشاره به اینکه دانش روابط عمومی ها همواره باید ارتقا یابد و ما باید به آموزش اهمیت دهیم اظهار داشت: در رابطه با نیروی انسانی و ظرفیت های انسانی که داریم باید تفکر کنیم.

بنی طبا تصریح کرد: زمانی که دنیای امروز را مرور می کنیم متوجه می شویم که بحث فرهنگ هم اهمیت ویژه ای دارد و تخصص و فرهنگ در کنار هم بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مشکل اساسی اینجاست که اگر مدیران لایق و شایسته انتخاب نشوند نمی توانند روابط عمومی های خوبی هم تربیت کنند. به این خاطر که روابط عمومی باید به جمیع خدمات اشراف داشته باشد .

بنی طبا تاکید کرد: اگر این اشرافیت وجود نداشته باشد جامعه هدف، مردم و حتی سازمان مربوطه آسیب خواهند دید.

مدیر روابط عمومی آبفا اصفهان گفت: متاسفانه در استان اصفهان انسجام درستی در زمینه مدیریت وجود ندارد به این خاطر که به عنوان مثال در زمینه کمبود آب جلسات انسجام بخشی برگزار نشده و از ظرفیت هایی که وجود دارد استفاده نشده است.

بنی طبا در پایان تصریح کرد: ضعف در سیستم های تجهیزاتی از دیگر موضوعاتی است که در سازمان های دولتی و غیر دولتی وجود دارد و از دیگر چالش هایی است که شرکت های خدماتی باید به آن واقف باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =