• ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
  • کد خبر: 2495
  • readingTime: ۱ دقیقه
علی خیراللهی

علی خیراللهی برای سومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات سوارکاری استان اصفهان در سمت خود ابقا شد.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخابات رئیس هیات سوارکاری استان اصفهان روز یکشنبه گذشته ۲۹ اردیبهشت ماه به ریاست مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری و محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

برای تصدی ریاست هیات سوارکاری استان اصفهان، تنها علی خیراللهی نامزد شده بود که پس از رای گیری خیراللهی از ۱۶ رای ماخوذه، ۱۵ رای کسب نمود، بر این اساس علی خیراللهی به عنوان رئیس هیات سوارکاری استان برای یک دوره چهار ساله دیگر ابقاء شد.

محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع انتخاباتی رئیس هیات سوارکاری گفت: با توجه به وجود افراد کاربلد در هیات سوارکاری استان اصفهان، این هیات یکی از هیات های خوب و بی حاشیه استان اصفهان می باشد.

وی ادامه داد: در هیئت رئیسه هیات سوارکاری استان اصفهان افراد برتر فعالیت دارند که همگام با اعضای هیات مربوطه، گام های موثری برای توسعه این رشته در استان اصفهان برداشته اند.

سلطان حسینی افزود: با توجه به زیر ساخت ها و پتانسیل مطلوب در رشته سوارکاری امیدوارم روز به روز شاهد توسعه این رشته در استان باشیم.

وی افزود: امیدوارم علی خیراللهی که بار دیگر به ریاست هیأت سوارکاری استان رسید در ۴ سال آینده بتواند همچون گذشته به توفیقاتی که در خور شأن سوارکاری استان است دست یابد.

سلطان‌حسینی در پایان اضافه کرد: ما در اداره‌ کل ورزش و جوانان استان در ۴ سال آینده پشتیبان رئیس هیأت سوارکاری استان خواهیم بود و امیدواریم فدراسیون سوارکاری هم مانند گذشته حامی این رشته ورزشی در استان اصفهان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =