• ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
  • کد خبر: 2480
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضوانی

مسابقات کشوری فوتبال و والیبال جامعه حقوقدانان ایران در مهرماه به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایراسین، سید مجتبی طباطبایی مدیرعامل کانون ورزشی حقوقدانان کشور در رابطه با مسابقات رایانه ای حقوق دانان، با بیان این مطلب گفت: نخستین مسابقات بازی‌های رایانه ای و دیجیتال در رشته فیفا ۲۰۱۹ برگزار و این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

سید مجتبی طباطبایی ادامه داد: جامعه حقوقی و شغل وکالت از جمله مشاغل سخت و پر استرس است که هدف اصلی ما با برگزاری این مسابقات دور نگه داشتن این عزیزان از استرس‌های کاری و ایجاد ذهنی آرام است.

وی گفت: تصمیم داریم در تمام رشته‌های ورزشی فعالیت داشته باشیم تا هر کسی در رشته مورد علاقه خودش ورزش کند، به همین خاطر مهرماه سال جاری در اصفهان میزبان مسابقات فوتبال و والیبال جامعه حقوقدانان ایران خواهیم بود.

همچنین مدیر جام دیجیتال نیز در خصوص برگزاری این مسابقات، گفت: از اینکه یک دوره مسابقات رایانه‌ای بین جامعه حقوقدانان کشور در جام دیجیتال برگزار شد، بسیار خوشحال هستم. برای اینکه بتوانیم سطح انگیزه و خلاقیت افراد و به خصوص جامعه حقوق دانان را افزایش دهیم باید تفریح و سرگرمی را در زندگی آنها جاری کنیم.

رسول رضوانی ادامه داد: با ایجاد فضای تفریحی و سرگرمی به خصوص در قالب مسابقه می‌توانیم جریان شور و نشاط را بین حقوقدانان ایجاد کنیم که این موضوع قطعاً در نوع رفتار و انرژی آنها تأثیر خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: امیدوارم این دوره از مسابقات منجر به یک اتفاق خوب برای تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف شود و به امید روزی که نشاط و شور اجتماعی در بین مردم ما افزایش پیدا کند و باعث خلاقیت، کار و فعالیت باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =