• ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
  • کد خبر: 2477
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان

فصل تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان هنوز ادامه دارد و بازی حساسی در جام حذفی داریم.

به گزارش ایراسین، سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پس از بازی با استقلال خوزستان با بیان این مطلب گفت: در مقابل با استقلال خوزستان تنها هدفمان پیروزی بود، بازی را خوب شروع کردیم و می‌دانستیم که کار مهم را خودمان باید انجام دهیم، به این پیروزی تحت هر شرایطی نیاز داشتیم چراکه پرسپولیس چه پیروز می شد یا نه، ما به این برد احتیاج داشتیم، به همین خاطر تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم.

وی ادامه داد: به موقع به گل رسیدیم و در ادامه هم توانستیم بازی را کنترل کنیم و با پیروزی و کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ را به پایان رساندیم.

شهباززاده پیرامون حضور سپاهان در لیگ ۹۷-۹۸ گفت: یک فصل خیلی خوب را با سپاهان سپری کردیم، از طرف مربیان و بازیکنان این را عرض می‌کنم، در بسیاری از مواقع عنوان‌های انفرادی را کسب کردیم و فکر می‌کنم در لیگ امسال تیم قابل احترامی بودیم و بازی‌های خوبی انجام دادیم و نمایش خوبی داشتیم، بازیکنانمان هم انقدر بزرگ هستند که به این مقام قانع نشده و درصدد قهرمانی جام حذفی هستند.

وی پیرامون وضعیت خود در فصل آینده نیز بیان داشت: فعلا هیچ چیز در این زمینه مشخص نیست.

شهباززاده در پایان با بیان اینکه امتیازاتی در طول فصل برای سپاهان به دلایل مختلف از دست رفت بیان داشت: برای هرتیمی ممکن است این اتفاقات رخ دهد، به دنبال بهانه تراشی در این زمینه نیستیم و همه سعی خود را کردیم، اما بدشانسی و سایر عوامل باعث شد به عنوان نایب قهرمانی دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =