• ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
  • کد خبر: 2475
  • readingTime: ۱ دقیقه
تابش

با توجه به کسب سهمیه آسیا به طور طبیعی باید تیم تقویت شود و هدف‌گذاری ما موفقیت در آسیاست.

به گزارش ایراسین، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان پس از نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران، با بیان این مطلب گفت: تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان بعد از سه فصل ناکامی در این فصل خیلی خوب کار کرد، به نظر من این تیم قهرمان است، زیرا اگر در شرایط برابر رقابت داشتیم مطمئنا قهرمانی اکنون به نام ما بود.

مسعود تابش ادامه داد: به دلیل اینکه روز 8 خردادماه یک بازی دیگر در جام حذفی با تیم پرسپولیس داریم، تمام تلاشم این است که در آرامش صحبت کنم و بتوانیم یک بازی جوانمردانه را به نمایش بگذاریم و به قهرمانی در آن جام بسیار امید داریم، از بچه‌ها ممنون هستم، تمام تلاش خود را انجام دادند.

وی پیرامون میزبانی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که میزبان شایسته‌ای باشیم، از این جمعیت زیادی که به ورزشگاه خواهند آمد، تعداد اندکی هستند که ممکن است رفتارهای ناهنجاری داشته باشند، مطمئن هستم که مردم با فرهنگ اصفهان تلاش خود را خواهند کرد که میزبان شایسته‌ای باشند و به طور طبیعی در یک فضای آرام و جوانمردانه نتیجه بهتری کسب خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده و با اعتماد و احترامی که برای هواداران سپاهان قائل هستم، آن‌ها در این بازی نشان خواهند داد که شرایط میزبانی به چه صورت خواهد بود و همین‌جا از آن‌ها می‌خواهم که فقط سپاهان را تشویق کنند چرا که این نوع حمایت بسیار موثرتر خواهد بود.

وی افزود: شاید در برخی مقاطع تیم ما از بین می‌رفت، ولی همین مردم پشتیبان باشگاه بودند و از آن‌ها استدعا دارم که نشان دهند که شرایط میزبانی چگونه است، اگر افرادی هم قصد برهم زدن نظم داشته باشند، خود هواداران ما جلوی این افراد را خواهند گرفت.

تابش درباره کادرفنی فصل آینده سپاهان نیز گفت: نتایج خوب سپاهان بابت تلاش‌های کادرفنی و به ویژه سرمربی بوده است، در این فصل ما حتی یک مورد تنش در بین بازیکنان نداشتیم که نشان از خوب بودن مجموعه تیم بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =