• ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
  • کد خبر: 2450
  • readingTime: ۱ دقیقه
سپاهان

پنالتی دقیقه 4 برای پدیده شیرازه تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان را به هم ریخت.

به گزارش ایراسین، مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان با بیان این مطلب گفت: سپاهان تیم پرمهره‌ای می باشد و بازیکنان خوبی داریم اما بازهم به فغانی احترام می‌گذاریم، اما دقیقه 4 تکل بازیکن ما را به اشتباه پنالتی اعلام کردند و همین باعث شد شیرازه تیم نیمه اول به هم خورد.
وی ادامه داد: با صحبت‌هایی که قلعه‌نویی در پایان نیمه اول داشت توانستیم گل بزنیم، هم ما و هم پدیده می‌توانستیم برنده این بازی باشیم، چرا که هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردیم و جا دارد تبریک ویژه‌ای هم به پیام نیازمند بگویم، او همیشه بی‌نظیر بوده اما در این بازی ستاره بود.
کیانی پیرامون داوری بازی با پدیده اظهار داشت: دوست ندارم در این بحث‌ها وارد شوم اما فغانی گاهی اوقات لج می‌کند، قلعه‌نویی هم به ما گفت به فغانی احترام بگذاریم. در شأن و شخصیت فغانی نیست و امیدوارم این موضوع بررسی شود. او در جام جهانی سوت زده و توقع زیاد از او هست.
کیانی پیرامون شانس کسب عنوان قهرمانی گفت: ما با امید زنده‌ایم، شاید هفته آینده هم پارس جنوبی مقابل پرسپولیس مثل بازی‌های قبل محکم کار کند و ما هم نباید استقلال خوزستان را دست کم بگیریم، امیدوارم با حضور هواداران‌مان جشن قهرمانی را بگیریم.
کیانی درباره دیدار با پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی، ابراز کرد: تمرکز ما بازی هفته آخر است، این بازی را باید ببریم و برای پرسپولیس ریکاوری کنیم، این بازی مرگ و زندگی است و امیدوارم بتوانیم جام را به دست آوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =