• ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
  • کد خبر: 2447
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه نویی

اکنون کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان باید به فکر بازی با استقلال خوزستان باشند.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان بعد از تساوی مقابل پدیده با بیان این مطلب گفت: باید به فوتبال ایران به خاطر وجود  تیمی همچون پدیده مشهد تبریک بگوئیم آن هم به خاطر فوتبالی که بازی کرد، به آقای حمیداوی، گل‌محمدی و ساکت الهامی تبریک می‌گویم، آنها لیاقت قهرمانی دارند.
وی ادامه داد: دست تک تک بازیکنانم را به خاطر بازی  مقابل پدیده می‌بوسم. پیام نیازمند بسیار خوب ظاهر شد و زحمات کل فصل ما را بر باد نداد.
قلعه نویی با بیان اینکه هواداران حرمت امام رضا را نگه نداشتند، ابراز کرد: این رفتارها خوب نیست اما آرزویم این است که پدیده سهمیه آسیا بگیرد چون لیاقت دارد.
قلعه‌نویی درباره پنالتی که برای پدیده گرفته شد، عنوان کرد: امیدوارم نظر فغانی درست باشد اما نظر کارشناسان این بود که پنالتی درست نبوده است.
سرمربی سپاهان پیرامون هفته پایانی لیگ برتر فوتبال گفت: از نظر ما بازی با استقلال خوزستان فینال است، نباید این تیم را دست کم بگیریم. بقیه هم توکل به خدا. تارتار و بازیکنان جم یک فوتبال مردانه ارائه کرده‌اند تا الان هم همین بوده است. آنها اخلاق‌مداری را هم رعایت کرده‌اند.
قلعه نویی یادآور شد: دعا می‌کنم اگر ما دوم شدیم، پدیده هم سهمیه آسیا را بگیرد، با رفتارهایی که شد کاری ندارم، اما این تیم لیاقت دارد سهمیه آسیایی کسب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =