اکبریان

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم از پس مشکلات اقتصادی برآییم باید اشتغال زایی را الویت قرار داهیم اظهار داشت: با وجود این رویکرد از سوی فولاد مبارکه و اراده‌ای که از سوی مسئولین شهرستان مبارکه مبنی بر حمایت از صنعت است، ما مطمئناً به نتایج بهتری در خصوص تعامل مستحکم‌ تر منطقه و صنعت خواهیم رسید.

عزیز اکبریان در گفتگو با ایراسین افزود: صنعت فولاد شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور به شمار می رود و یکی از نیروهای متحرکه برای اشتغالزایی و رفتن به سمت تولید ملی و رونق تولید است .

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: صنعت فولاد فرصتی برای خود اتکایی و رسیدن به رشد و تعالی در شرایط حاضر است و باید از این صنعت مادر حمایت شود.

وی افزود: تجهیزات تولید کنندگان در رابطه با صنایع نیازمند به روز رسانی است و با توجه به پویایی صنایع بزرگ در کشور باید با نگاهی درست به این مقوله به نیازها توجه ویژه شود.

اکبریان در پایان از خودباوری و همت کارکنان و تولید کنندگان صنایع فولادی کشور تقدیر کرد و گفت: اگر تولیدات صنایع فولادی را در داخل نداشتیم باید به کشورهای دیگر محتاج بوده و از خارج بسیاری از نیازهایمان را تامین می کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =