• ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰
  • کد خبر: 2423
  • readingTime: ۱ دقیقه
جلال امیدیان

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور امیر قلعه‌نویی در راس تیم فوتبال سپاهان انگیزه قهرمان شدن را افزایش داده است.

جلال امیدیان  مربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در کنفرانس قبل از بازی با پدیده مشهد، از بازی مقابل این تیم به عنوان سخت‌ترین بازی  طلایی پوشان اصفهانی در فصل جاری یاد کرد.
وی در مورد وضعیت سپاهان در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر و شانس این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی اظهار داشت: ما برای قهرمان شدن ناامید نیستیم، حضور امیر قلعه نویی در سپاهان هم انگیزه لازم را برای قهرمان شدن به بازیکنان داده است.
 مربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه گفت: مهم این است که بتوانیم در دو بازی پایانی نتیجه بگیریم و از طرفی منتظر باشیم تا رقیبان امتیاز از دست بدهند، ما البته در این فصل به دلایل مختلف امتیازهای حساسی را از دست دادیم و سرمربی تیم هم بارها به ما گفت که بعدها بابت از دست دادن این امتیازها حسرت می‌خوریم، با این حال تیم‌مان در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوار به قهرمانی هستیم.
وی پیرامون بازی با شاگردان گل محمدی اظهار داشت: من با یحیی گل‌محمدی کار کرده‌ام و معتقدم که پدیده با این مربی یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر است، پدیده خوب فوتبال بازی و به خوبی هم حریفان را پرس می‌کند، این سخت‌ترین بازی ما در فصل جاری است.
امیدیان تصریح کرد: ولی هدفی جز برد در مشهد نداریم، سپاهان به هیچ تیمی به راحتی باج نمی‌دهد و تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.
وی پیرامون انتخاب علیرضا فغانی به عنوان داور این مسابقه و اینکه آیا سپاهانی‌ها و قلعه‌نویی بابت اتفاقات بازی با پرسپولیس، نگران نیستند، تأکید کرد: قلعه‌نویی بابت قضاوت فغانی نگران نیست، اتفاقاتی که در بازی با پرسپولیس افتاد، به ضرر ما شد و می‌توانستیم در حال حاضر دو امتیاز بیشتر داشته باشیم، ولی آن اتفاقات تأثیری در این بازی نخواهد داشت، فغانی هم جزو داوران خوب دنیاست و امیدوارم قضاوت خوبی در این بازی داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =