• ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲
  • کد خبر: 2391
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتسال بانوان

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی تیم فولادمبارکه سپاهان مقابل نماینده مریوان همراه شد.

به گزارش ایراسین، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران روز 24 اسفندماه سال 1397 برگزار شده بود، روز یکشنبه گذشته با برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم از سر گرفته شد که تیم فولادمبارکه سپاهان مقابل نماینده راه‌یاب ملل مریوان با یک گل به برتری دست یافت.
این وقفه دوماهه در لیگ برتر فوتبال بانوان که به دلیل اردوها و مسابقات تیم ملی بانوان اتفاق افتاد، سرانجام روز گذشته با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت.
در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان، فولادمبارکه سپاهان رده سومی میهمان تیم رده پنجمی راه‌یاب ملل مریوان بود که این تیم را با تک گل الهام فرهمند شکست داد.
کاپیتان طلایی اصفهانی این گل را در دقیقه 59 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن نیز با گل 3 امتیازی فروغ موری از سد پالایش گاز ایلام گذشت تا شاگردان بیان محمودی با کسب یک پیروزی خانگی دیگر همچنان در تعقیب 3 تیم ابتدای جدول باشد.
ملوان بندرانزلی که میزبان آذرخش تهران بود این تیم را شش‌تایی کرد و با هت‌تریک سارا قمی و گلزنی پگاه نوری، سمیرا قاشیه و فاطمه صادق‌زاده از سد این تیم گذشت.
شهرداری بم با انصراف حریفش یعنی تیم خلیج فارس شیراز به 3 امتیاز بدون زحمت دست یافت. شهرداری سیرجان هم در یک بازی پرماجرا و پرحاشیه با 2 گل افسانه چترنور برابر همیاری آذربایجان غربی به پیروزی رسید.
در دیگر دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان نیز سپیدار مازندران در حالی که از پارس جنوبی بوشهر پیش بود، با هت‌تریک لیلا معلم برای پارس جنوبی با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.
در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری بم با 42 امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی ایستاده است. تیم‌های شهرداری سیرجان و فولادمبارکه سپاهان اصفهان نیز به ترتیب با 35 و 31 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند و ذوب‌آهن با 30 امتیاز چهارم است.
نتایج کامل مسابقات هفته چهاردهم به شرح زیر است:
راه‌یاب ملل مریوان صفر - سپاهان اصفهان یک
ذوب‌آهن اصفهان یک - پالایش گاز ایلام صفر
همیاری آذربایجان غربی صفر - شهرداری سیرجان 2
ملوان بندر انزلی 6 - آذرخش تهران صفر
پارس جنوبی بوشهر 3 - سپیدار مازندران 2
شهرداری بم 3 - خلیج فارس شیراز صفر (عدم حضور نماینده شیراز)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =