سبحانی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در زمینه نامگذاری سال رونق تولید اظهار داشت: توان صادراتی کشور در شرایط حاضر به رونق تولید بسنده است.

رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با ایراسین افزود: امروز در جنگ اقتصادی به سر می بریم و به همین خاطر باید در زمینه رشد اقتصادی و قوی کردن خود در زمینه تولید داخلی گام برداشته و این موضوع همواره در بین نمایندگان مجلس مطرح بوده است.

وی ادامه داد: رونق تولید و صادرات مرتبط هستند و تحقق شعار سال افزایش صادرات و شکوفایی اقتصادی کشور را به همراه دارد و همانطور که مقام معظم رهبری در این رابطه تاکید کرده اند ما نیز به نوبه خود باید در برابر مشکلات بایسیتم و توان و قدرت اقتصادی کشور را با راهکارهای مناسب بالا ببریم.

این نماینده مجلس در ادامه در پاسخ به این سوال که صنعت فولاد تا چه حد می تواند به تحقق این شعار کمک کند اظهار داشت: صنعت فولاد یکی از نیروهای محرکه کشور است که همواره در اقتصاد ما نقش موثری داشته و نماد خود اتکایی و خود کفایی ما بوده است.

سبحانی فر تصریح کرد: این صنعت به نوبه خود باعث اشتغالزایی به شکل مستقیم و غیر مستقیم به شکل انبوه است و در تحقق نیازهای صنعتی کشور و صادرات نقش خود را همیشه به نحو احسن ایفا کرده است .

وی افزود: دولت با ارائه تسهیلات مناسب به تولیدکنندگان، مشوقهای صادراتی و تسهیل در صادرات، رفع موانع سرمایه گذاران و ورود بخش خصوصی زمینه رونق تولید را بیشتر از گذشته فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =