• ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
  • کد خبر: 2275
  • readingTime: ۱ دقیقه
برانکو

باشگاه فولادمبارکه سپاهان به دلیل رفتار غیر حرفه ای برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از وی شکایت کرد.

به گزارش ایراسین، جمعه گذشته در ورزشگاه آزادی تهران دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و  فولادمبارکه سپاهان را شاهد بودیم که دو تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند، اما آن چیزی که این چند روز در محافل به آن پرداخته می شود حواشی قبل، حین و بعد از بازی می باشد، یکی از این حواشی حرکات و رفتار غیر حرفه ای برانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از مسابقه بود که واکنش باشگاه فولادمبارکه سپاهان را در برداشت و مسئولین این باشگاه از سرمربی کروات سرخ ها به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کردند.
حواشی دیدار سپاهان و پرسپولیس روی سکوها شروع شد و زمانی که سوت پایان بازی به صدا درآمد، برانکو با عصبانیت به سمت نیمکت سپاهان رفت تا اعتراض خود را نشان دهد، روز شنبه گذشته ابتدا پرسپولیس از سیاوش یزدانی مدافع میانی سپاهان که پس از بازی در مورد دیدار جام حذفی صحبت کرده بود، شکایت کرد و در ادامه باشگاه اصفهانی شکایت خود را از رفتار بیرانوند به صورت رسمی اعلام کرد. این ماجرا با شکایت باشگاه پرسپولیس از استنلی کی روش ادامه دار شده است و حالا باشگاه سپاهان از برانکو شکایت کرده است.
روز گذشته احکام کمیته انضباطی در مورد دیدار پرسپولیس و سپاهان اعلام شد و این در حالی بود که هیچ یک از پرسپولیسی ها با جریمه یا محرومیت مواجه نشدند. در سوی مقابل سیاوش یزدانی تا اطلاع ثانوی به دلیل اظهاراتش پس از بازی محروم شده و امیرقلعه نویی، تکسیرا و مهدی کیانی هم باید برای ارائه توضیحات در مورد رفتارشان به کمیته انضباطی بروند.
حمید باقری روابط عمومی باشگاه سپاهان اعلام کرده از برانکو سرمربی کروات تیم پرسپولیس به کمیته اخلاق و همینطور کمیته انضباطی شکایت کرده و دلیل آن را رفتار پرخاشگرانه برانکو در هنگام سوت پایان بازی و هل دادن اعضای کادر فنی سپاهان اعلام کرده است.
باشگاه سپاهان مستندات حرکات برانکو که در بازی با استقلال هم تکرار کرده بود را به کمیته های انضباطی و اخلاق ارائه کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =