• ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
  • کد خبر: 2234
  • readingTime: ۲ دقیقه
بازی تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس- 18 آذر97

بدون شک بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و فولادمبارکه سپاهان حساس ترین دیدار هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال ایران است.

به گزارش ایراسین، روز جمعه دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و فولادمبارکه سپاهان یکی از حساس ترین و مهم ترین دیدارهای این فصل لیگ برتر فوتبال ایران می باشد، دیداری میان دو رقیب سنتی و ابرقدرت فوتبال کشورمان که مشهور به ال کلاسیکوی ایران است.
پرسپولیس در حالی برابر سپاهان قرار خواهد گرفت که در دو دیدار اخیر خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به ترتیب برابر ذوب آهن و الاهلی عربستان ناکام بوده و مقابل سپاهان می کوشد که با همت بازیکنان و حمایت همه‌ جانبه‌ هواداران خود، ناکامی دو بازی گذشته را جبران کرده تا قهرمانی خود را تا حدود زیادی مسجل کند.
پرسپولیس با کسب سه امتیاز این دیدار پنجاه و هشت امتیازی شده و در صورت توقف یا باخت استقلال که نزدیک ترین تعقیب کننده‌ آن ها می باشد، فاصله را با آن ها به هفت یا هشت امتیاز خواهد رساند و دست نیافتنی تر می شود.
پرسپولیس در سه دیدار اخیرش در لیگ هفت امتیاز کسب نموده و در دیدارهای خانگی نیز عملکرد خوبی برابر رقیبان به نمایش گذاشته است.
طلایی پوشان اصفهانی که با هدایت قلعه نویی بار دیگر در این فصل در قامت مدعی قهرمانی ظاهر شدند، بی شک برای پیروزی در آزادی پا به میدان می گذارند و تمام توان خود را به کار خواهند بست تا با کسب سه امتیاز حساس این دیدار فینال گونه اختلاف خود را با صدر به تنها دو امتیاز برساند و بیش از پیش به قهرمانی امیدوار گردد، آن ها اکنون با ۵۰ امتیاز سومین تیم جدول رده بندی هستند.
شاگردان قلعه نویی هفته قبل با برد پرگل پنج بر دو برابر سایپا آمادگی و عزم جدی خود در راه قهرمانی را به رخ رقبا کشیدند و نشان دادند که روز جمعه پرسپولیس کار بسیار دشواری برابر آن ها دارد، به خصوص آن که شاگردان قلعه نویی برترین عملکرد هجومی لیگ را داشته و کی روش استنلی با ۱۴ گل، بهترین آقای گل لیگ را هم در اختیار دارند.
سپاهان در سه دیدار اخیر چهار امتیاز کسب کرده و در دیدار با پرسپولیس ایران پوریان را به علت محرومیت در اختیار ندارد.
این بازی علاوه بر این که جنگ دو مدعی قهرمانی می باشد، نبرد دو مهاجم این تیم، علیپور و کی روش بر سر عنوان آقای گلی و کفش طلای لیگ برتر نیز هست و همین امر می تواند به حساسیت و جذابیت این دیدار شش امتیازی بیافزاید.
ال کلاسیکوی فوتبال ایران روز جمعه، ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =