• ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
  • کد خبر: 2231
  • readingTime: ۱ دقیقه

تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان روز جمعه ششم اردیبهشت ماه میهمان پرسپولیس تهران می باشد.

به گزارش ایراسین، بدون شک اگر تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان می خواهد به کسب عنوان قهرمانی امیدوار باشد باید روز جمعه ششم اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران از سد سرخ پوشان پایتخت بگذرد، این مسابقه ساعت ۲۰:۱۵ شب آغاز می شود، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از الان هراس زیادی از مقابله با طلایی پوشان دارد، ایوانکوویچ پیرامون بازی با شاگردان قلعه نویی گفت: سپاهان تیم خوبی است و برنده دیدار ما با این تیم تکلیف قهرمان لیگ را مشخص می‌کند، یک دربی دیگر در پیش است، دربی اول با استقلال بود و الان با سپاهان بازی داریم، می‌دانید چه رقابت و کُری خوانی وجود دارد.
وی افزود: سپاهان بیشترین قهرمانی را در ۱۰ سال اخیر داشته است. برنده این بازی به نوعی قهرمان لیگ را مشخص می‌کند. این بازی در قهرمانی تاثیر دارد و برای هواداران هر دو تیم مهم است. خوشحالیم که ورزشگاه پر از هوادار خواهد بود و فوتبال برای هم در جریان است.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ما بعد از بازی سنگینی که با الاهلی عربستان داشتیم به دیدار مقابل سپاهان می‌رویم، ولی این مسئله را بهانه نمی‌کنیم، سپاهان امتیازات خودش را دارد، این تیم اتفاقی بالا نشین نیست، آن‌ها کل فصل در بالای جدول بودند و بازی بسیار سختی در پیش داریم.
با صحبت های برانکو مشخص است که امیر قلعه نویی تیمی ساخته که اکثر مربیان تیم ها از آن هراس دارند، هواداران سپاهانی با بیش از ۶۰ دستگاه اتوبوس راهی تهران می شوند تا طلایی پوشان در آزادی تنها نباشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =