• ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
  • کد خبر: 2215
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولادمبارکه

گروه فولاد مبارکه اصفهان با چهار غرفه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه شرکت کرده است که در سالن اصلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان قرار دارد و در کنار این غرفه، فولاد هرمزگان، فولاد امیرکبیر و شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد در نمایشگاه شرکت کردند.

به گزارش ایراسین، گروه فولاد مبارکه اصفهان که دارای نقش محوری در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی کشور دارد و همواره پیشتاز ارتقای سطح فناوری صنعت فولاد و صادرات و رونق رقابت با شرکت های خارجی بوده است با حفظ حداقل 45 درصد از سهم تولید داخل به عنوان سازمانی سرآمد در تولید کیفی و اقتصادی، فناوری، بومی سازی و حضور مداوم در بازار جهانی می باشد.
شرکت فولاد مبارکه اصفهان که اکنون یکی از بزرگترین واحد های صنعتی جمهوری اسلامی ایران است در سال 1383 از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد و در تاریخ 1385 به عنوان چهارصد و سی و پنجمین شرکت پذیرفته شده در فهرست شرکتهای بورسی درج گردید.
آخرین سرمایه ثبت شده شرکت مبلغ 130000 میلیارد ریال می باشد که در میان شرکت های بورسی سومین شرکت به لحاظ سرمایه می باشد. سهامداران شرکت فولاد مبارکه اعم از شرکتهای سرمایه گذاری استانی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، بانک رفاه و تجارت و شرکت ها و سهامداران حقیقی و حقوقی دیگر هستند.
گروه فولاد مبارکه اصفهان با شرکت های زیر مجموعه خود از اولین رویداد بین المللی بورس، بانک و بیمه تاکنون در این نمایشگاه شرکت کرده است که در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه تلاش می کند ضمن آشنایی بازدیدکنندگان با این گروه صنعتی بتواند مشاوره های سودمند برای خرید و فروش سهام شرکت در تالار بورس به بازدیدکنندگان ارائه دهد.
گروه فولاد مبارکه اصفهان با چهار غرفه در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه شرکت کرده است که در سالن اصلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان قرار دارد و در کنار این غرفه، فولاد هرمزگان، فولاد امیرکبیر و شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد در نمایشگاه شرکت کردند و آماده خدمتگذاری به بازدیدکنندگان گرامی می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =