طباطبایی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: برای رونق تولید باید ابزار تولید به سهولت در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.اختصاص زمین ،کاهش هزینه آب ،برق و معافیت مالیاتی می تواند به رونق تولید منجر شود.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:در سال رونق تولید، فعالان اقتصادی با طرح های تولیدی  زمینه اشتغال زایی برای جوانان را فراهم کنند.

وی با انتقاد از واردات کالاهای مصرفی جامعه از کشور چین گفت:چرا باید لباس بچه گانه از چین وارد کنیم و این در حالیست که  نیروی های نظامی ایران از روی موشک های آمریکا و روسی، موشک می سازند.

طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی دشمن  اجازه نمی داد یک سلاح سبک به دست ایرانیان برد ولی امروز می ترسد که سلاح های ایران به کشور دیگر ارسال شود و این مهم نشان از توانمندی نیروی های نظامی در تولید ادوات جنگی برای دفاع از کشور  است.  

مسعود گلشیرازی رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تصریح کرد:به جای شعار مداری در فضای اقتصادی عمل گرایی و شاخص محوری در کشور بایستی نهادینه شود.

وی افزود:جایگاه ایران در رنکینگ  کسب و کار جهانی و همچنین شاخص کسب و کار استان اصفهان در کشور واقعیتی است که با همراهی  مردم و مسوولین می تواند اصلاح شود.

وی خاطر نشان کرد:از ۶۵۰ هزار میلیارد تومان تولید ناخالص (GDP)  سهم استان اصفهان ۳۵ هزار میلیارد تومان است و این آمار نشان می دهد که درآمد سرانه استان اصفهان از معدل کشوری پایین تر است.

گلشیرازی بالا بودن ۲/۳ درصدی نرخ بیکاری استان اصفهان نسبت به میانگین کشور را قابل توجه دانست و گفت: اراده عمومی در استان برای حل معضل بیکاری و رونق تولید نیاز داریم و بخش خصوصی آماده گام برداشتن در این راستاست.

سید رسول رنجبران عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در  این دیدار خواستار فرهنگ سازی استفاده از کالاهای تولید داخل توسط ائمه جماعات و جمعه در منابر و خطبه های نماز جمعه شد.

اصغر اخوان مقدم عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در این  دیدار خواستار اصلاح قانون کار با هدف تشویق بنگاه های اقتصادی به جذب  متقاضیان کار شد و گفت:بسیاری از کارگاه های تولیدی با  نرخ  دستمزد موجود امکان  ادامه فعالیت ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =