رنجبر

حجه الاسلام رنجبر رئیس ستاد اقامه نماز اصفهان در کارگاه آموزشی ویژه رابطین نمازخانه ها و شورای بسیج شرکت فولادمبارکه فعالیت های فولادمبارکه در ترویج فرهنگ نماز را قابل تقدیر خواند

به گزارش ایراسین، رییس ستاد اقامه نماز استان اصفهان با اشاره به اهمیت برپایی نماز در مراکز صنعتی گفت: برپایی و اقامه نماز بالاترین و ارزش مند ترین کاری است که هر فرد میتواند در محیط زندگی خود انجام دهد.

وی برپایی اجلاس نماز در فولادمبارکه را کاری ارزشمند دانست و افزود: امسال بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با موضوع آموزش و پرورش در استان گلستان برگزار میشود. در همین راستا نیز با همکاری و حمایت شرکت فولادمبارکه به موضوع نماز و صنعت اهمیت ویژه ای داده شده و برای نخستین بار، اجلاس نماز در این واحد صنعتی برپا میشود.

حجه الاسلام رنجبر اقدام های مذهبی فولادمبارکه را در خور توجه خواند و گفت: خوشبختانه فعالیت های فرهنگی شایسته ای در فولادمبارکه انجام شده و این شرکت در کنار تولید از مباحث فرهنگی و مذهبی غافل نشده و با برگزاری مسابقات فرهنگی، دوره ها،   کلاس ها و نشست های مذهبی توانسته به جایگاه نماز و ترویج مباحث مذهبی بیش از پیش اهتمام ورزد.

وی به جایگاه نماز در مقایسه با دیگر احکام الهی اشاره کرد و گفت: نماز ستون دین است، جایگاه ویژه ای دارد تا جاییکه در بین احکام الهی بالاتر آورده شده است. خدای متعال نماز را به عنوان اولین دستورالعمل امری واجب دانسته و به آن تءکید فراوانی دارد. تا جاییکه در در قرآن اول معاد با ۱۶۰۰ آیه و دوم نماز با ۱۱۰۰ آیه آورده شده است

وی وظیفه رابطین نماز در فولادمبارکه را مهم دانست و افزود: دغدغه امروز خانواده ها آسیب های اجتماعی است. فساد زیر پوستی و علنی در جامعه به چشم می آید و تنها راهکار جلوگیری آن نیز اقامه نماز است. باید تلاش کنیم افراد نمازخوان شوند، مشکل نمازنخواندن  بچه ها در مدارس منشأ خانوادگی دارد. به یقین اثر وضعی نماز در جلوگیری از اشاعه گناه و کاهش آسیب های اجتماعی کارساز میباشد، اثرگذاری اقامه نماز از درجه بالایی برخوردار است و ترویج نماز از وظایف رابطین و یاوران نماز است. کسانی که تمام تلاش هایشان مأجور است.

بنا بر این گزارش، حجه الاسلام نبوی رییس سازمان تبلیغات اسلامی فولامبارکه در ابندای این نشست به تشریح اقدام های رابطین نماز در برپایی نخستین اجلاس نماز فولادمبارکه پس از ماه مبارک رمضان پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =