فولادگر

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری سال رونق تولید می تواند تشویقی برای تولید بیشتر باشد و باید بیش از پیش به این سمت حرکت کنیم.

حمیدرضا فولادگر در گفتگو با خبرنگار ایراسین در پاسخ به اینکه رفع موانع تولید می تواند رونق تولید را در پی داشته باشد در رابطه با راهکارهای این موضوع گفت: تمرکز کمیسیون اقتصادی مجلس بر روی همین مساله ایجاد شده است و نظارت بر کار تولید و رفع موانع، ایجاد تسهیلات بیشتر و در نهایت اصلاح قانون در این زمینه می تواند اهداف رسیدن به رونق تولید را برای حمایت از تولید کنندگان در سراشیبی قرار دهد.

وی افزود: چهار سال است که گزارشی در خصوص قانون رفع موانع تولید تهیه شده و در نوبت صحن علنی مجلس است که امیدواریم به زودی این اتفاق بیافتد و رونق اقتصادی و تولید را بیش از گذشته در پی داشته باشد.

فولادگر ادامه داد: رونق تولید توان رشد اقتصادی کشور را در شرایط حاضر افزایش خواهد داد و این در صورتی امکان پذیر خواهد بود که کیفیت کالاهای تولید داخل بالا برود و فرهنگ استفاده از آن جایگزین استفاده از کالاهای خارجی شود، این موضوع توان رقابتی تولید کنندگان را افزایش داده و وضعیت معیشت مردم را هم بالاتر می برد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =