شیشه فروش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در مواجهه با بلایای طبیعی هماهنگی تمامی دستگاه ها در اصفهان وجود دارد اظهار داشت: اصفهان به عنوان در حوادث اخیر به عنوان معین اهواز در نظر گرفته شده است و این در حالی است که ما معین ۸ استان مجاور هم هستیم.

منصور شیشه فروش در گفتگو با خبرنگار ایراسین افزود: اصفهان دومین استانی بود که بعد از حادثه سیل وارد شد و با کمک رسانی توانست بحران حاصل از این حادثه را در کنترل خود در آورد و نیروهای امدادی ما همچنان در حال کمک رسانی به سیل زدگان هستند.

وی تصریح کرد: در این رابطه هر ارگانی وظایف خاص خود را انجام داده و شرح وظایف به آنها اعلام شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه به روز بودن، انسجام، تمرین و با ثبات بودن را از جمله ویژه گی هایی دانست که در مواقع بحرانی باید در نظر گرفته شود که این موضوع در اصفهان به شکل درستی انجام شده است و به همین خاطر در همان ابتدا کنترل سیل در اصفهان انجام گرفت.

شیشه فروش افزود: همچنین در ادامه های کمک های خیرخواهانه نوعدوستان اصفهانی ارسال محموله جدید کمک رسانی اصفهان به سیل زدگان لرستانی در حال انجام است و محموله جدید کمک های مردمی و نهادها از استان اصفهان به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شد.

وی اضافه کرد: این کمک ها شامل مواد غذایی، پوشاک و لوازم ضروری بهداشتی به مناطق سیل زده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان اعزام سه بالگرد شنوک، ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی، ۵۰ دستگاه پمپ آبکش و گل کش، استقرار حدود ۳۰۰ نیرو از شهرداری و هلال احمر این استان برای امدادر سانی به سیل زدگان و تلاش نیروهای جهادی سپاه صاحب الزمان اصفهان برای خدمت رسانی به سیل زدگان را از دیگر کمک های استان اصفهان به مناطق سیل زده لرستان دانست.

وی تاکید کرد: تاکنون  ۱۶ روستا در مناطق سیل زده پاکسازی شده و جاده های مناطق سیل زده هم در دست بازسازی است و تکنیسین های اصفهانی هم در تلاش برای ترمیم تاسیسات آب، برق ومخابرات در مناطق سیل زده لرستان هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =