• ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
  • کد خبر: 1691
  • readingTime: ۲ دقیقه
مهرداد محمدی بازیکن تیم فوتبال سپاهان

مهرداد محمدی گفت: مهمترین چیز برای ما در حال حاضر بازی‌های لیگ است، بازی با پرسپولیس برایمان مهم است، اما اکنون فکر کردن به آن کار درستی نیست.

به گزارش ایراسین، مهرداد محمدی بازیکن تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پیرامون شرایط تیمش گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم،‌ ای کاش بازی با ذوب‌آهن برگزار می‌شد تا در شرایط بازی می‌ماندیم. شرایط تیمی ما خیلی خوب است تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم. در این هفته تمرینات فوق‌العاده‌ای انجام دادیم جمعه آینده بازی بسیار سختی داریم با تمام احترامی که برای تراکتورسازی و هوادارانش قائلیم می‌خواهیم برای برد به تبریز برویم. آن‌ها تیم خوبی هستند و کارمان سخت است، اما باید این بازی را ببریم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم ما ۲۱ هفته را بدون باخت پشت سر گذاشتیم این آمار، آمار بسیار خوبی است و نشان می‌دهد تیم و کادر فنی خیلی خوبی داریم. آمار بسیار خوبی به جا گذاشته‌ایم که فکر می‌کنم حالا حالا‌ها شکسته نشود.

محمدی درباره کار با امیر قلعه‌نویی بیان داشت: امیرقلعه نویی مربی بسیار بزرگی است، سپاهان سال گذشته شرایط خوبی نداشت، مربی که تیم را از این رو به آن رو کند مسلماً مربی خیلی بزرگی است. کار کردن با امیر قلعه‌نویی برای من افتخار است، امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و دل مردم اصفهان را شاد کنیم.

بازیکن سپاهان ادامه داد: تیم‌های قلعه‌نویی همیشه هجومی هستند، اول فصل بازیکنان خیلی خوبی به تیم ما اضافه شده‌اند که مهره‌های هجومی هستند که قطعاً به کار قلعه‌نویی می‌آیند، بدون شک وی با تحقیق و دانشی که دارد این بازیکنان را جذب کرده است.

محمدی پیرامون پیش بینی قهرمانی سپاهان در لیگ برتر گف: با تمام احترامی که برای تیم‌های دیگر قائلم به نظرم امسال سپاهان می‌تواند قهرمان شود. البته الان صحبت از قهرمانی خیلی زود است. ۱۲ بازی باقی مانده است، اما با این حال به نظرم سپاهان می‌تواند قهرمان شود. ما این را نشان دادیم، ۲۱ هفته است نباخته‌ایم. کادر فنی قوی و بازیکنان خوبی داریم. تیم ما خوب است پس می‌توانیم قهرمان شویم ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

 وی در پایان پیرامون مسابقه در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی با پرسپولیس اظهار داشت: هواداران روی این بازی مانور می‌دهند، اما به نظرم این کار درستی نیست. مهمتر از آن برای ما در حال حاضر بازی‌های لیگ است، آن بازی هم برایمان مهم است، اما الان فکر کردن به آن کار درستی نیست. ما ۱۲ بازی در لیگ داریم و باید تمرکزمان را روی آن‌ها بگذاریم. ان‌شاءالله بازی‌های لیگ تمام شد ۱۰۰ درصد به بازی پرسپولیس هم فکر می‌کنیم تا با برد در آن بازی به فینال برسیم و پس از آن نیز بتوانیم یک جام در مسابقات حذفی را به هواداران سپاهان و مردم خوب اصفهان هدیه بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =