• ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
  • کد خبر: 1690
  • readingTime: ۲ دقیقه
تیم سپاهان

دروازه‌بان ملی پوش سپاهان مدعی است تیمش برای دستیابی به قهرمانی تمام تلاش خود را می‌کند.

به گزارش ایراسین، پیام نیازمند دروازه‌بان موفق تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان در مدت کوتاه حضورش توانسته اعتماد کادرفنی و هواداران را کسب نماید همچنین این گلر جوان قبل از جام ملت های آسیا با درخشش جالب توجه در تیم مدعی سپاهان توانست در لحظه پایانی جواز حضور در تیم ملی و جام ملت‌ها را به دست بیاورد و تجربه مناسبی را در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش پشت سر گذارد. وی اکنون در بازگشت مجدد به لیگ برتر بار دیگر می خواهد با کلین شیت های خود سپاهان را تا پایان لیگ صدر جدول نگه دارد.

پیام نیازمند پیرامون وضعیت تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و در بهترین شرایط ممکن به سر میبریم و تیمی آماده و سرحال داریم که هر روز در تمرینات با انگیزه ظاهر می‌شویم و همه مجموعه تیم یک هدف که همان موفقیت سپاهان است را به طور جدی دنبال می‌کنیم.

گلر جوان افزود: اکنون در صدر جدول لیگ برتر کشور هستیم و این جایگاهی که به دست آورده‌ایم حاصل تلاش همه تیم و کادرفنی می باشد، ما تمرینات خود را بطور جدی دنبال می کنیم تا در کنار هواداران‌مان به هدفمان دست یابیم و نمی‌خواهیم در پایان حسرت بخوریم، نمی خواهیم مرتکب اشتباه شویم چراکه هر اشتباهی می‌تواند تاوان سختی داشته باشد.

وی پیرامون وضعیت سال های نه چندان دور سپاهان خاطر نشان کرد: سپاهان در دو سه سال اخیر نتایج خوبی نگرفته و این فصل هم اکثر بازیکنان و اعضای کادرفنی و مدیریتی تیم تغییرکردند و تیم چهره جدیدی به خودش گرفته، در کل هم بخواهیم حساب کنیم برای تیمی مثل سپاهان اینکه توقع نتایج خوب و وجود داشته باشد عجیب نیست و این انتظار از رکورددار قهرمانی لیگ طبیعی است.

پیام نیازمند پیرامون کلین‌شیت‌هایش خود گفت: کلین شیت یک آماری است که همیشه به نام گلر ثبت می‌شود ولی واقعیتش‌ را بخواهید کل تیم در نتیجه‌ای که به دست می‌آید سهیم هستند و چه در آمار دفاعی و چه در گل‌زنی کل تیم نقش دارند، در این مورد هم خوشحالم ولی مهم تر از همه چیز نتیجه گرفتن تیم است چراکه ما یک تیم هستیم و در نهایت به موفقیت تیم فکر می‌کنیم و هیچ آمار فردی اگر به نتیجه تیمی ختم نشود جذاب نیست و برای من نیز اینطور است. ما به دنبال یک افتخار تیمی هستیم و در کنار هواداران، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه به این اتفاق فکر می‌کنیم و آن را دنبال خواهیم کرد.

نیازمند با اشاره به تعویق افتادن دیدارهای سپاهان بیان داشت: متاسفانه روند خوبی داشتیم ولی نمی‌دانم چرا بازی با ذوب آهن را لغو کردند. یک عده می‌گویند به خاطر بازی آسیایی ذوب آهن است و یک عده می‌گویند این بازی لغو شده تا بازی معوقه آنها با استقلال انجام شود و نمی‌دانم دلیل اصلی‌ آن چیست. به هر صورت برای ما بهتر بود بازی در زمان اصلی خودش برگزار می‌شد ولی حالا اتفاقی است که افتاده و کاری نمی‌شود کرد.

وی در پایان گفت: از اعتمادی که به من شده تشکر می‌کنم، تمام توان و تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا در کنار دیگر بازیکنان مهره‌ای تاثیرگذار در هدفی که پیش رو داریم باشم. از حمایت هواداران نیز تشکر می‌کنم که بزرگترین پوئن ما برای دلگرمی بیشتر و دستیابی به قهرمانی محسوب می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =