سمپوزیوم فولاد/ 30 بهمن 1397

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال گفت: امیدواریم غیر از بحث تولید فولاد بتوانیم در عرصه تولید خطوط فولادی هم وارد شویم، چه بحث های طراحی و چه ساخت و سازنده های خطوط فولادی هم باشیم.

اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه سمپوزیوم امسال از بعد حضور شرکت های مختلف تولیدکننده و تامین کننده پربارتر از سال های پیش بود، اظهار کرد: این سمپوزیوم ها را بسیار مفید می دانم از بابت اینکه یک فضایی هست به جهت آشنا شدن تولیدکنندگان و تامین کنندگان مختلف و خیلی کمک خواهد کرد که پتانسیل ها و ظرفیت هایی که ما در عرصه ساخت داریم را بشناسیم و تولیدکنندگان بتوانند کمبودها و نیازهای خودشان را با این شناخت مرتفع سازند.

وی ادامه داد: از این بابت من احساس می کنم سمپوزیوم امسال اثرات بیشتری خواهد داشت چرا که ما به دلیل مشکلاتی که با تامین کنندگان خارج و بیرونی داریم یک مقداری ما را از بابت تحریم محدود کرده و این می طلبد ما بیشتر به پتانسیل های داخلی مان بپردازیم.

مدیر عامل شرک ورق خودرو چهارمحال در پاسخ به این سوال که نقطه مغفوله این صنعت چیست؟، تاکید کرد: ما مشکلات را شناخته ایم و صنعت فولاد ما حرکت هایی را داشته و عملکردهای ما در این حوزه نیازمند یک بازنگری است از بابت اینکه ما این مجموعه را بتوانیم متوازن کنیم و بتوانیم این زنجیره را از ابتدا تا انتها به شکلی بازنگری کنیم که نقاط ضعف و قوتش را به خوبی شناسایی کرده و به آن بپردازیم.

وی ادامه داد: پس بحث توازن در زنجیره فولاد بحث مهمی است. بحث دیگر استفاده از تجربیات و نیروهای باتجربه ای است که ما سال ها در عرصه فولاد به نوعی روی آن ها سرمایه گذاری کرده ایم و این ها را باید بتوانیم به صورت بهینه از ظرفیت ها و توانمندی هایشان استفاده کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: من فکر می کنم ما با درایتی که در مسئولان این حوزه می بینیم بتوانیم برنامه ریزی صحیحی را داشته باشیم و پلنی را تعریف کنیم که با استفاده از این نیروهای باتجربه و کارکرده و پتانسیل های موجود برنامه ریزی های خوبی ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: تا شناخت نقاط ضعفمان بهتر و عمیق تر شود و اینکه چگونه و به چه شکلی و با چه طرحی بتوانیم این نقاط را برطرف کنیم و ان شاءالله با برنامه ریزی جدیدی که داریم غیر از بحث تولید فولاد بتوانیم در عرصه تولید خطوط فولادی هم وارد شویم، چه بحث های طراحی و چه ساخت و سازنده های خطوط فولادی هم باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =