سمپوزیوم فولاد/ 30 بهمن 1397

انتقال دانش بین مشارکین سمپوزیوم ها سبب بهره وری صنعت فولاد می شود.

اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: سمپوزیوم هایی که معمولا در سطح کشور برگزار می شود با توجه به اینکه هم تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و ساپلایرها حضور دارند و با تبادل اطلاعاتی که انجام می شود می توان ارتباطات ایجاد شده را منجر به انجام تعهدات و پیمان هایی کند که بتواند بخشی از نیازهای آنان را تامین کرده و سبب افزایش بهره وری و فرآیندهای کاری و همچنین منجر به بحث های اقتصادی و صنعتی شود.

وی تاکید کرد: برگزاری چنینی همایشاتی می تواند موجب این شود تولیدکنندگان فولاد و صنایع جنبی و مصرف کنندگان بتوانند رودررو با همدیگر تبادل اطلاعات داشته باشند و نیازهای همدیگر را بدانند و انتقال تجربیات داشته باشند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی فولادمبارکه در پاسخ بخ این سوال که یکی از بحث هایی که در سال های گذشته بر آن تاکید داشته اید ارتقا بهره وری بوده است. آیا توانسته اید منظور این کار انتقال تجربیات یا ارائه دانش را ارائه دهید، تصریح کرد: بله، بهره وری از ابعاد و بخش های مختلف می تواند نشات بگیرد. یکی از زمینه هایی که می تواند روی بهر وری اثر بگذارد بحث بهره وری نیروی انسانی است.

این مدیر فولادی ادامه داد: تبادل اطلاعاتی که بین برگزارکنندگان این همایشات و سمپوزیوم ها انجام می شود می تواند منجر به انتقال دانش بین مشارکین گشته و طبیعتا اثر خیلی خوبی روی بهره وری نهایی در شرکت ها داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =