شهرستانی

عضو هیئت مدیره انجمن فولاد گفت: یکی از نکاتی که برای این نمایشگاه ها وجود دارد این است که شاید این ها نقش خود را بهتر از دانشگاه ها ایفا کنند چون آخرین دستاوردهایی که در آن صنعت بوجود آمده را به نمایش گذاشته اند و به عنوان صنعتی که جواب خودش را پس داده است و از لحاظ عملی به نتیجه رسیده مطرح شده است و خوبی کار این است که افراد علاقه مند از نزدیک با کسانی که کار را لمس کرده اند روبرو می شوند و ارتباط برقرار می کنند.

سید رضا شهرستانی در حاشیه برگزاری سمپوزیوم فولاد در گفتگو با خبرنگار ایراسین در رابطه با برگزاری سمپوزیوم فولاد و تاثیرگذاری این جلسات را در روند رشد این صنعت که به نوعی به عنوان تکیه گاه اقتصادی کشورمان هست، اظهار کرد: کشورها هر چه به سمت صنعتی شدن پیش بروند مصرف فولادشان افزایش پیدا می کند، الحمدالله ما توانسته ایم با 25 میلیون تن تولیدی که امسال دست پیدا کردیم در رتبه دهم جهان قرار بگیریم.

وی ادامه داد: این صنعتی است که در کل دنیا مطرح است و به نظر من هر چقدر از این نمایگشاه ها و سمپوزیوم ها و همایشات بیشتر برگزار شود مسلما موجب این امر خواهد شد که مردم آشنایی بیشتر با این موضوع پیدا بکنند و در نسل جوان این انگیزه ایجاد خواهد شد که به دنبال این صنعت بروند.

این کارشناس صنعت فولاد تصریح کرد: صنعت فولاد صنعت مادر هست و زیرمجموعه های بسیار زیادی دارد زیرا شما هیچ صنعتی را مشاهده نمی کنید که در آن فولاد به کار نرفته باشد؛ از پتروشیمی، ساخت و ساز، صنعت جاده ای، کشتی سازی و ... همه از فولاد استفاده می شود لذا ما باید به این موضوع اهمیت بسیار دهیم.

وی تاکید کرد: یکی از نکاتی که برای این نمایشگاه ها وجود دارد این است که شاید این ها نقش خود را بهتر از دانشگاه ها ایفا کنند چون آخرین دستاوردهایی که در آن صنعت بوجود آمده را به نمایش گذاشته اند و به عنوان صنعتی که جواب خودش را پس داده است و از لحاظ عملی به نتیجه رسیده مطرح شده است و خوبی کار این است که افراد علاقه مند از نزدیک با کسانی که کار را لمس کرده اند روبرو می شوند و ارتباط برقرار می کنند.

شهرستانی اظهار کرد: چیزی که من به عنوان پیشنهاد مطرح کرده ام این است که بیاییم انجمن تولیدکنندگان فولاد را با خود آهن و فولاد برای برگزاری این نمایشگاه و ارائه کارگاه ها و آخرین دستاوردهای شرکت ها ادغام کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =